Alltid mer kaffe.Fortfarande opepp, men nu är det bara 1 timme kvar av arbetsdagen!
Jag kanske behöver mer kaffe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltid mer kaffe.Fortfarande opepp, men nu är det bara 1 timme kvar av arbetsdagen!
Jag kanske behöver mer kaffe
Vilken dag! Blev erbjuden att gå på visning av drömlägenheten på onsdag!
Är på plats sju, så lär inte få den. Men drömma går ju.Åh, vad roligt! Betyder det att du får den om du vill ha den eller är det andra före?
Jag längtar till mitt körkort! Jag kunde anstränga mig vid den fotograferingen och välja bästa fotot, vid id-kortet nyligen hos polisen så ville jag inte riktigt stå där och kräva att de skulle ta nya foton .... Vilket syns på id-kortetSkickat in körkortsförnyelsen och som vanligt ser jag ut som ett freak på bilden, vilket iofs inte är så konstigt mtp att glasögonen ska skjutas upp max på näsryggen och sen sitta i en pose som möjligen vore naturlig, om jag vore en gam
Det haglar och solen skiner
Samma sak här. Och barnet ska sova över hos kompis för att vara hästskötare på tävling imorgon. Lätt att packa kläder till detDet haglar och solen skiner