Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag känner mig alldeles tom nu. Finns ingen energi eller glädje kvar. En kollega kallade mig för I-or häromdagen och jag som brukar se mig som Nalle Puh blev jätteledsen. Hur blev det såhär? Hoppas verkligen att semestern hjälper, ska bara hälsa på föräldrarna (när snön försvunnit), i övrigt ska jag vara hemma, vila och umgås med hästarna. Kanske prova nån ny maträtt i köket. En ynka arbetsdag kvar, alltid nåt.
 
Jag känner mig alldeles tom nu. Finns ingen energi eller glädje kvar. En kollega kallade mig för I-or häromdagen och jag som brukar se mig som Nalle Puh blev jätteledsen. Hur blev det såhär? Hoppas verkligen att semestern hjälper, ska bara hälsa på föräldrarna (när snön försvunnit), i övrigt ska jag vara hemma, vila och umgås med hästarna. Kanske prova nån ny maträtt i köket. En ynka arbetsdag kvar, alltid nåt.
:heart🤗
 
Semesterdag godkänd idag för kort resa som blev inställd av flera anledningar. Men när jag skulle meddela tidigare i veckan att jag ställer in ledigheten så mäktade jag inte med det och är ganska nöjd över att ha både långhelg och dessutom en extra dag helt utan egentlig plan på förhand.
 
Försöker komma igång med att packa inför min resa till Edinburgh nästa vecka men det går trögt. Försöker samtidigt få lite ordning i huset så kattvakten inte behöver bo i en svinstia :o
Tror jag ska gå ut och gå en sväng istället så kanske jag får mer energi sen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 116
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 444
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
980
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 834
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp