Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller bo i liten stuga med vedspisEgentligen så ska man alltid ha hemma ravioli i tomatsås på burk för när något går fel, tex att man förlorar strömmen.
Skickat in körkortsförnyelsen och som vanligt ser jag ut som ett freak på bilden, vilket iofs inte är så konstigt mtp att glasögonen ska skjutas upp max på näsryggen och sen sitta i en pose som möjligen vore naturlig, om jag vore en gam
Första maj är en RÖD dag ur flera bemärkelser om det hjälper?
Du ÄR ledig. Inga skolor är öppna.
Första maj står inte med i listan på dagar vi är lediga därav min totala förvirringBrukar ni jobba andra röda dagar?
Står andra röda dagar med?Första maj står inte med i listan på dagar vi är lediga därav min totala förvirring
Sen vet jag att vi gör saker lite udda vad gäller när man är ledig osv.
YesStår andra röda dagar med?
Jag känner mig alldeles tom nu. Finns ingen energi eller glädje kvar. En kollega kallade mig för I-or häromdagen och jag som brukar se mig som Nalle Puh blev jätteledsen. Hur blev det såhär? Hoppas verkligen att semestern hjälper, ska bara hälsa på föräldrarna (när snön försvunnit), i övrigt ska jag vara hemma, vila och umgås med hästarna. Kanske prova nån ny maträtt i köket. En ynka arbetsdag kvar, alltid nåt.
Oj, så udda system. Jag hade bara räknat med att inte jobba. Min säsong börjar på tisdag tex.
Eller bo i liten stuga med vedspis