Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick nu nytt recept, på annat läkemedel än det jag haft förut :meh: Fick ringa och fråga vad de pysslar med och be dem ordna det idag. "Jaja, vi ska se om vi hinner..." typ. Ska nog undersöka om det går att byta till annan läkare på något vis. Nog för att det är semestertider nu, men vafan.
 
Det blev svårare att lämna sängsingen och älsklingen imorse när ungkatten kom och la sig mellan oss och spann, mys 🥰❤.
Men det bar av till jobbet imorse och började med "slaktning" 😅 uttrycket när vagnarna ska tas isär 🤣 och körde den lilla lastbilen hela rundan idag, så skoj det var 😊. Börjar komma in alltmer i rutinerna, jättekul 🤩.
 
Städar lite och har stora kval om när jag ska äta lunch, är hungrig nu men tänkte äta typ 14. För ska iväg vid 15:30 och kan inte äta två gånger innan dess. Men vill inte vara hungrig där. Åh, dessa bekymmer 😂
Kanske tar något litet nu ändå så jag inte blir hangry, på mig själv 😅
 
Målar min sängram.
Istället för att köpa en helt ny säng bestämde jag mig för att måla om den och byråerna.
En ny madrass kommer nästa vecka.

Ska måla väggarna gröna men fixar sängen först.

20230712_121606.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 730
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 418
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 848
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp