Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var ut till Stendörren idag

Bifogade filer

• 20230711_114727.webp
    20230711_114727.webp
    288,8 KB · Visningar: 23
Alltså, jag är skittrött och klockan är bara halv 11, det är ju inte ens kväll i min värld nästan! :D Det tar hårt på en att jobba, när det är några månader sedan senast, märker jag! I dag är jag dock lite extra glad, första dagen på över en vecka utan huvudvärk!
Nå, kravla till kojs nu, och se fram emot en ny dag i morgon, antagligen strida med IT lite grann. Jag känner mig som en belastning på jobb när jag inte riktigt kommer igång med det jag ska pga programmen som krånglar! Den där hemska känslan jag hatar att känna!

Jag som skulle gå och lägga mig tidigt idag. Istället fastnade jag framför Broken Sword: Shadow of the Templars :cautious:. Märker att jag har mindre tålamod än förr och tar gärna till walkthrough.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 2
Svar
34
· Visningar
1 117
Senast: _Elly_
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 471
Senast: qitis
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 538
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 175

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka