Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi håller tummarna...Min bil krånglar, surt, så jag kan inte ta mig till stallet som jag tänkte imorgon. Men det positiva är att pappa kommer på torsdag och han tror sig kunna laga den. Hoppas!
Tack! Behövs nog!Vi håller tummarna...
Men please. Jag skrev frågor och reagerade på att du slog på dig själv.Och frågorna var svar på din egen fråga.Eftersom jag inte får skriva om mig och vad jag gör på buke så tar jag en paus nu
Tack för mig
Tyckte och tyckte. Jag frågade om det inte vore bättre. Jag har ingen bestämd åsikt alls i frågan.För att en användare tyckte att tråden kändes mer som en dagbokstråd, vilket du själv också sa i rubriken?
Absolut, läste inte in så mycket alls i vad du skrev. Tänkte att det inte skulle kommit om inte TS redan nämnt detTyckte och tyckte. Jag frågade om det inte vore bättre. Jag har ingen bestämd åsikt alls i frågan.
Min biltvätt tyckte jag hade tur som kom när det var tomt. De körde dubbel avfettning och tyckte att jag skulle fundera på att tvätta den lite oftareSka strax åka och köpa en födelsedagspresent då barnet ska på kalas på fredag, ska också svänga förbi en biltvätt och se om de kan tvätta min bil idag. Det var väl ungefär dagens göromål
Tvätta bilen? Vadå kan man det?Min biltvätt tyckte jag hade tur som kom när det var tomt. De körde dubbel avfettning och tyckte att jag skulle fundera på att tvätta den lite oftare
Det undrar nog min bil också...Tvätta bilen? Vadå kan man det?
Nästa bild skall vara antingen pollengul eller silvermetallick. Kanske grusvägsfärgad...Det undrar nog min bil också...
Blå var faktiskt på Spa i fjol. Helrekond.Tvätta bilen? Vadå kan man det?