Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var lite svårt att somna. Katten tyckte nämligen att sovdags borde innebära pussdags. Jag fick flera gånger säga till henne att lägga sig.
Varje gång la hon sig men alla gånger, förutom den sista, kom hon på att hon behövde fler pussar.
Vi har iaf sovit knappt tre timmar :)

Har jobbat i dag- och därmed tillbringat tid med IT och försökt lösa grejen med förstoringsprogrammet, men det verkar vara segt, motvilligt och trögt från ITs håll. "Måste du ha programmet, räcker det inte med Windows förstoring?". Självklart räcker det med Windows förstoring liksom, jag fick bara Arbetsförmedlingen till att köpa ett förstoringsprogram till mig för typ 5000 kr plus utbildning i det bara för att jag vill vara cool. Eller inte. :banghead: Fortsättning följer...

Hämtat ut vibrationsklocka till dörren på jobbet, så nu ska den väl fungera. Och tagit en långpromenad med spionhunden och låtit honom svalka sig i lite vatten. Det räckte att gå dit en (1) gång för att han skulle veta att dit går man om man vill gå i vatten och dricka lite. Så varje gång vi går det hållet efter det visar han att han vill gå dit, tänk så lättlärd den herren är ibland alltså ;)

Nu middag och The Walking Dead. :D

Ser på Allsång på Skansen, är jättetrött, har ont i huvet, nacken, ryggen, ögonen. Ska nog borsta tänderna så jag kan somna när kroppen vill somna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 2
Svar
34
· Visningar
1 115
Senast: _Elly_
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 471
Senast: qitis
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 534
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 175

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka