Och jag har besökt skultuna och blivit mycket fattigareBesökt Ikea, gick ut liiite fattigare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag har besökt skultuna och blivit mycket fattigareBesökt Ikea, gick ut liiite fattigare
Nej nej, tidigast i oktober har vi tänkt åka i så fall. Förmodligen november, vi fyller båda år i november.Las Vegas pa sommaren? Hu sa hemskt. Temperaturerna dar brukar ligga runt, eller over, 40*C. Men sa ligger det nara Death Valley, den varmaste platsen i varlden, dar man har matt upp temperaturer upp till 57*C
Har inte vågat mig dit I år just pga detOch jag har besökt skultuna och blivit mycket fattigare
Samma för mig!Kom in till Taylor Swift biljetter efter kö i tre timmar, bara VIP-paket kvar så nä blev inget. Sådana pengar krävs det typ Nick Cave för inte trams
Så är det inte, skriv på du, vi bryr oss om vad som händer med dig och i ditt liv.Eftersom jag inte får skriva om mig och vad jag gör på buke så tar jag en paus nu
Tack för mig
Kom in till Taylor Swift biljetter efter kö i tre timmar, bara VIP-paket kvar så nä blev inget. Sådana pengar krävs det typ Nick Cave för inte trams
För att en användare tyckte att tråden kändes mer som en dagbokstråd, vilket du själv också sa i rubriken?Eftersom jag inte får skriva om mig och vad jag gör på buke så tar jag en paus nu
Tack för mig
Såklart du får! Man skriver väl om vad man vill.(Inom rimliga gränser) KramEftersom jag inte får skriva om mig och vad jag gör på buke så tar jag en paus nu
Tack för mig
Varför skulle du inte få det? Är det något som har hänt?Eftersom jag inte får skriva om mig och vad jag gör på buke så tar jag en paus nu
Tack för mig