Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+ @tantenMen herregud. Finns det något alternativ om det blir omöjligt att få tag på ?
Seriemördare.Tror vi kan bilda en stor klubb.....
(VEM ser vettig ut i pass eller körkort?)
Finns ett fåtal (250 mg 100-pack) på apoteket i grannbyn här uppe, så är det kris borde det gå att lösa...och ett läkemedel som alla transplanterade tar mot avstötning Mycophenolate.
"Slut hos leverantör och leveranstiden därför okänd" Mina sista paket hittade jag hos ett apotek i en grannstad efter googling. Inte så mycket kvar så snart lär jag börja kolla hos apoteken efter parallellimporter
Här med men inga 16 mm än tror jag inte... regnade lite i morse och sedan började det vid fem. Med tanke på hur torrt det var i skogen i söndags så behöver vi mycket mer än de 90 mm som kommit efter midsommar... jag tror inte något av de kärr vi passerade som enligt orienteringskartan var blå innehöll något vatten. Iaf inte de jag stog i..Här med.... Det har kommit ca 16 mm hittills idag!
25 mm landade vi på totalt här. Mossan i skogen börjar se ut som mossa igen...Här med men inga 16 mm än tror jag inte... regnade lite i morse och sedan började det vid fem. Med tanke på hur torrt det var i skogen i söndags så behöver vi mycket mer än de 90 mm som kommit efter midsommar... jag tror inte något av de kärr vi passerade som enligt orienteringskartan var blå innehöll något vatten. Iaf inte de jag stog i..
JoJag har aldrig haft sönder någon tand. Blir man alltså så smärtpåverkad av det?
Halva tanden typ är borta, på framsidanBeror på hur stor bit som går bort, är det bara en bit av emaljen är det inte akut, faller det bort så pulpan blottas gör det ont och du kan få svårt att äta om det blir en vass kant.
Ja här sprakade det rejält i mossan..25 mm landade vi på totalt här. Mossan i skogen börjar se ut som mossa igen...
Gör jag typ hela tidenJag introvertar. Gud så skönt. Ska kanske titta på nåt fånigt på TV. Prata med ingen