God morgon ️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
God morgon, om två timmar får jag åka hem.God morgon ️
Funderar på om jag ska ta ett varv med röjsågen innan sängen.God morgon, om två timmar får jag åka hem.
På panduro finns cernitlera i olika färger som man kan härda i vanlig ugn. Jag gjorde örhängen och broscher av sånt och även miniatyrer åt syrrans barbiesG
Jag känner ingen att fråga. Så testar:
Vet du om det finns någon typ av lera som man kan göra mindre skulpturer med hemma? Som antingen bara torkar eller som man kan torka i vanlig ung?
Tyckte det var så roligt att skulptera i gymnasiet(gick estet bild och form). Men hinner liksom inte åka iväg till något.
När jag fick min nya njure så skippades en drös av mina läkemedel. T.ex. alla blodtrycksmediciner fosfatreducerare osvKänner mig allmänt less på världen. Har åtminstone ätit frukost så nu ska jag nog ta en långpromenad med hundarna så kanske det blir bättre. Dessutom har det äntligen löst sig med mina mediciner, så nu har jag ett recept på rätt medicin och kan hämta ut det senare idag. Spännande nog makulerade de inte receptet på fel medicin, och där har jag tre uttag möjliga Får höra av mig om någon vecka och se om de som (förhoppningsvis) har koll på läget är tillbaka från sina semestrar då...
Har tyvärr kass koll på annat än just keramiklera. Men tror att det finns lufttorkande lera.G
Vet du om det finns någon typ av lera som man kan göra mindre skulpturer med hemma? Som antingen bara torkar eller som man kan torka i vanlig ung?
Tyckte det var så roligt att skulptera i gymnasiet(gick estet bild och form). Men hinner liksom inte åka iväg till något.
Jag har 18 dar kvar till minUsch, det blir bara svårare och svårare att komma upp på morgonen ju närmare semester jag kommer. Men det är fortfarande 9 arbetsdagar kvar.
Mina mediciner har alltid legat kvar fast det har blivit utbytta eller så. Precis som @tanten skriver..Känner mig allmänt less på världen. Har åtminstone ätit frukost så nu ska jag nog ta en långpromenad med hundarna så kanske det blir bättre. Dessutom har det äntligen löst sig med mina mediciner, så nu har jag ett recept på rätt medicin och kan hämta ut det senare idag. Spännande nog makulerade de inte receptet på fel medicin, och där har jag tre uttag möjliga Får höra av mig om någon vecka och se om de som (förhoppningsvis) har koll på läget är tillbaka från sina semestrar då...
Lufttorkande lera finns på bla Søstrarne Grene så det borde finnas på fler hobbyaffärer. Går att måla med akrylfärg sen men blir inte vattentåligt.G