Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Farmaceut på apoteket kan också makulera e-recept man inte använderKänner mig allmänt less på världen. Har åtminstone ätit frukost så nu ska jag nog ta en långpromenad med hundarna så kanske det blir bättre. Dessutom har det äntligen löst sig med mina mediciner, så nu har jag ett recept på rätt medicin och kan hämta ut det senare idag. Spännande nog makulerade de inte receptet på fel medicin, och där har jag tre uttag möjliga Får höra av mig om någon vecka och se om de som (förhoppningsvis) har koll på läget är tillbaka från sina semestrar då...
Väntar på att gubben ska komma hem, han skulle med en bil på service men sen hamnade han visst på Biltema?
Kan du äta lite? Dricka lite vätskeersättning? För att lindra effekten av vinet i långa loppet.Dricker vin till frukost och funderar på om jag mår dåligt för att jag dricker vin eller om jag dricker vin för att jag mår dåligt.
Känns ändå som en logiskt följd, den stackars bilen kanske vill ha några presenter efter sin serviceVäntar på att gubben ska komma hem, han skulle med en bil på service men sen hamnade han visst på Biltema?
De får inte makulera recept utan att fråga patienten. Jag har flera som ligger kvar och en som låg kvar tills receptet gick ut.Känner mig allmänt less på världen. Har åtminstone ätit frukost så nu ska jag nog ta en långpromenad med hundarna så kanske det blir bättre. Dessutom har det äntligen löst sig med mina mediciner, så nu har jag ett recept på rätt medicin och kan hämta ut det senare idag. Spännande nog makulerade de inte receptet på fel medicin, och där har jag tre uttag möjliga Får höra av mig om någon vecka och se om de som (förhoppningsvis) har koll på läget är tillbaka från sina semestrar då...
Om man inte hamnar på sjukhus och de säger "här är din medicin" = och så är den en man åt i tre månader för ett år sedan, onödigt men de flesta recept kan nog lämnasDe får inte makulera recept utan att fråga patienten. Jag har flera som ligger kvar och en som låg kvar tills receptet gick ut.
Tror det är slöseri med tid för dem att makulera recept, du behöver ju inte ta ut det om du inte ska ha medicinen.
Det låter för mig som en mycket bättre idé (men så har jag aldrig riktigt förstått tjusningen med Las Vegas heller)! Vägen däremellan (route 1) är väldigt fin att köra, men det har ni säkert redan koll påNya semesterplaner. Det blir nog Los Angeles och San Francisco istället.
Ja, pappa har visat massa bilder från 70-talet ser jättefint ut!Det låter för mig som en mycket bättre idé (men så har jag aldrig riktigt förstått tjusningen med Las Vegas heller)! Vägen däremellan (route 1) är väldigt fin att köra, men det har ni säkert redan koll på
Kan du äta lite? Dricka lite vätskeersättning? För att lindra effekten av vinet i långa loppet.
San Francisco kan vara rätt kyligt och regnigt i november, men Los Angeles bör vara betydligt soligare och varmare. Men inte hett, bara varmt.@hastflicka du som har koll. Hur är vädret i LA/San Francisco i november?
Det brukar jag också. God mat och god fika...Du menar att han "råkade" hamna där?