Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
livet är en enda lång väg av meningslösa låtar som man hakar upp sig på, gärna bara en mening eller refrängenAlltså jag har hakat upp mig på en helt meningslös låt. Men jag gillar den, tar mig tillbaka till eurotechno/trance tiden på 90 talet
Nä man brukar säga "stable" men det låter ju i och för sig ännu mer lyxigt! Ett helt stall fullt av valpar
Dricker kaffe och ska snart åka och möta upp vännerna som ska med till Falsterbo. Tror att jag har kollat att biljetterna är med typ 10 ggr har visst ptsd efter att ha glömt dem i Uppsala en gång för sådär 15 år sen
Men just boxen? Som i var är boxen? (DÄÄÄÄÄR ÄR BOXEN, påtal om meningslösa låtar) Om nu inte stallet är bara 1-2 boxar, varit med om detNä man brukar säga "stable" men det låter ju i och för sig ännu mer lyxigt! Ett helt stall fullt av valpar
Ta med något ätbart/köpa ätbart och sätta sig på gräset/bryggan/övrigt mysig plats i närheten?Funderar på vad denna semesterdag ska innehålla, jag är bra på att inte göra något. Men ibland kan det ju vara bara att faktiskt göra något Då jag mår dåligt av att bara sitta i soffan en hel dag.
Himlen är mörk här idag, så väntar bara på att det ska börja regna. Men är i stallet nu och ska ta en tur med hästen.Ta med något ätbart/köpa ätbart och sätta sig på gräset/bryggan/övrigt mysig plats i närheten?
Oskar har koll på skillnaden mellan matte vaknar och och behöver kissa eller jag har puss-väckt matte för jag behöver kissa I det första fallet öppnar han inte ens ögonen.De är i stort sett alltid ok med att gå ut, oavsett tid på dygnet eftersom jag jobbar mycket skift och ingen är direkt någon soffpotatis då de är belgare bägge två. Det är snarare problem med att få dem tagga ner om jag behöver gå på toaletten mitt i natten och de inte ska gå ut.
Gick i flera veckor med - högt över fjället flyger en ko, hon flyger, hon flyger på sin tro. Vågade aldrig sjunga högt ifall nån hörde och trodde det var dags för vita rockar.livet är en enda lång väg av meningslösa låtar som man hakar upp sig på, gärna bara en mening eller refrängen
Gick i flera veckor med - högt över fjället flyger en ko, hon flyger, hon flyger på sin tro. Vågade aldrig sjunga högt ifall nån hörde och trodde det ar dags för vita rockar.
eller...Gick i flera veckor med - högt över fjället flyger en ko, hon flyger, hon flyger på sin tro. Vågade aldrig sjunga högt ifall nån hörde och trodde det var dags för vita rockar.