Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker tysta min hjärna som inte är snäll…

IMG_0843.jpeg
 
Muahaha, och du tror att proppen kommer att sitta kvar mer än nån timme. :devil:
Är de riktigt uppfinningsrika sliter de bort proppen och ..förlägger den.

Vet inte hur många lösningar vi testade tills vi insåg att tjockt gummi fastskruvat mellan två metallplattor var det enda som höll tätt
Vi slog ner träbitar
Funkade rätt bra
 
Försöker sova.
Taggad som fan att få hämta mina nya glasögon imorgon
Med tanke på arbetet bakom för att ens få ett par nya så är det lite för sällan jag orkar ta tag i det.
Men nu så!!
Jag har också suttit med att göra lite reklaminlägg för en kompis.
Borde egentligen plugga matte men jaaa
 
Vi tog oss ut i skogen en sväng idag, stekte upp ett lass pannkakor och slängde dem i mattermos. Fixade te-termos och drog iväg. Sonen önskade att vi skulle gå ”rakt ut i skogen och över stenarna!” Så det gjorde vi och plockade blåbär längs vägen att ha på våra pannkakor.
Fick invigt nya kängorna (lika bra att mjukstarta.) och bara ligga på en filt i skogen och lyssna på vinden i trädkronorna och fåglarnas kvitter. Helt klart underskattat!

(Pannkakorna är lagade på hemmaägg, därav solgula 😂)
A1107C2E-EC30-4B4F-ABFC-938BDD9E0B40.jpeg
 
Börjar utkristallisera var jag bör flytta. Eller ja…vore kanske lögn att säga att det är klart men hela norrland är iallafall borta ;-) skåne, halland i första hand kanske? Men det funkar ju inte med de myndigheter jag har skrivit upp som ”intressanta” arbetsgivare… de ligger ju i Uppsala, Karlstad och Jönköping :rofl:
 
Det blev en svettig men rolig hel arbetsdag i sommarvärmen och eftersom jag först trodde jobbpasset skulle vara ännu längre så var tanken en vilodag åt pållan ☺️. Menä eftersom jag slutade tidigare och var tröööött men ändå sugen på en lugn ridtur fick det det en skrittur, så härlig avkoppling 😍. Blev samma sväng som igår men för första gången i sällskap av min vän och hennes häst just där 😊. Nu sovtajm- jobbdags i morgon bitti igen 😊.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 756
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 848
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp