Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
För mig brukar det innebära 5 år av att visa foto på följande alternativ:
Militant, arg pojke
Hinsehäxan
Pårökt individ som strax somnar
Alt den som eg snart somnar, vill inte se trött ut och i stället har en hysteriskt stirrig blick

Lycka till och hoppas du slipper det ovan! 😅
Haha jag ser galen ut på mina foton
Får ju inte ha glasögon
 
För mig brukar det innebära 5 år av att visa foto på följande alternativ:
Militant, arg pojke
Hinsehäxan
Pårökt individ som strax somnar
Alt den som eg snart somnar, vill inte se trött ut och i stället har en hysteriskt stirrig blick

Lycka till och hoppas du slipper det ovan! 😅
Årets fulaste foto taget - alternativet blev Hinsehäxans syster som inte ångrar något.
 
Ligger på akuten igen :meh: trillade ihop och svimmade och kunde inte sätta mig upp utan att allt snurrade. Trots att jag verkligen inte ville hit är jag här.

Brukar ju få yrsel men inte så jag svimmar. Nåja de får väl ta prover så jag kan åka hem. Känner mig redan bättre och mindre yr. Suck att de vill ta blod och inte hittar vener trots idogt grävande. Önskar jag kunde gå till labbet. De är riktiga proffs!

Släpp fångarna loss det är sommar
 
Kaffe och nektarin i väntan på dagens sista möte. Sedan ska jag åka ut till stallet där det varnas för kraftigt regn och åska hela kvällen. Det blir nog kul, eller nått :cautious: Får ha den varma duschen och middagen när jag kommer hem som målbild!
 
Slit och släp men skönt när det är klart! Sa åt hästarna att dricka med andakt 😂

IMG_0841.jpeg
 
Idag avslutade vi tapetseringen. Tre dagar tog det. Men vi tog det lugnt och lade också en MASSA tid på att lösa mystiska problem... Föräldrarna hade räknat ut att tre rullar borde räcka, så det chansade vi på. Det är ju rätt trevligt ändå att spara 7-800 kr! Kan ju säga att det blev ett litet pusslande med tapetrester på slutet, men vem tittar bakom kylskåpet liksom.... :D Det blev FINT :) !!

På torsdag får vi flytta in i vårt badrum igen efter målningen :) . Imorgon ska jag åka till ett par loppisar och se om jag hittar en "ny" spegel och också ett par spetsgardiner. Jag har sett tips om att man kan använda spetsgardiner som duschdraperi, så det ska jag testa. I alla fall på sidan där man duschar mot ett fönster... Sedan kan jag checka av badrummet (förutom golvet som är "pending") och börja på något annat på listan. Till exempel ytterdörren. Eller våra fönster. Eller kanske de begynnande rostfläckarna på bilen. Det finns att göra... :nailbiting:
 
Tänkte att jag borde köpa glass från Hemglass, skjuter jämt på det så kollade upp lämplig glass, insåg att den lägligt nog skulle komma om 1 h. Jodå... redan 40 min sen:D Vem vet om den dyker upp, den är mystisk den där bilen:nailbiting:

Borde göra mat men vad? Mer mackor? ack o ve så mycket frågor
 
Ja, det gör mycket! 😅
Tom min pappa som A. Inte är ytlig öht och B. Älskar mig mer än allt har sagt att "jaaaa, det är ehm.. eh.. lite svåååårt att få bra foton på dig". Finns typ ingen som är mindre fotogenisk än jag. Det är ett stående skämt i familj och bland vänner. :laugh:
En arbetskamrat sa om sin högt älskade hustru att hon har så livlig mimik att hon alltid ser olik sig själv ut på foton.
 
Slit och släp men skönt när det är klart! Sa åt hästarna att dricka med andakt 😂

Visa bifogad fil 123146
Muahaha, och du tror att proppen kommer att sitta kvar mer än nån timme. :devil:
Är de riktigt uppfinningsrika sliter de bort proppen och ..förlägger den.

Vet inte hur många lösningar vi testade tills vi insåg att tjockt gummi fastskruvat mellan två metallplattor var det enda som höll tätt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 757
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 848
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp