Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i sängen och väntar på att herr Blund ska visa sig. Det märks att vi fick drygt 10 timmars sömn natten till idag för vi är inte ett dugg sömniga någon av oss :angel: Ja ja, efter lite Duolingo följt av ljudbok så somnar jag nog snart ändå. Väldigt opepp på ny arbetsvecka, men det börjar kännas som att semestern är inom räckhåll tack och lov!
 
Jösses vilken start på abetsveckan O_o
En av killarna på golvet skar av sig halva fingertoppen så kollegan fick åka in med honom till närakuten.
Även om han hade haft körkort hade vi inte kunnat skicka honom själv för länge sen jag sett en människa så vit i ansiktet.
Sen fick jag springa runt städa undan blodspåret från verkstan upp till kontoret.
Chefen är på semester så bara jag och kollegan på plats, givetvis massa felamälningar som rasar in och vi har nästan inge folk.
 
Sitter ute och tittar på mina höns som fått komma ut i provisorisk grönbeteshage. Senaste tidens ihållande regn har förvandlat deras trygga hönsgård till lervälling så vi offrar säkerheten för lyckliga höns just nu. 🐓
IMG_5055.jpeg
(Och håller tummarna för att varken räven, höken, mården eller örnarna hittar hit… 🙈😬)
 
Jösses vilken start på abetsveckan O_o
En av killarna på golvet skar av sig halva fingertoppen så kollegan fick åka in med honom till närakuten.
Även om han hade haft körkort hade vi inte kunnat skicka honom själv för länge sen jag sett en människa så vit i ansiktet.
Även om han inte varit vit i ansiktet så kanske han inte var så bra förare...

Det brukar gå fort när man kommer in med såna skador... sambon tog rn fingertopp en fredag em. Sköterskan som råkade vara hos läkarsekreterare just då gick i väg med honom med orden jag satte fingret i (vad det nu var för köksmaskin några år sedan) vad gjorde du? Jag har för mig det tog 40 min från vi åkte hemifrån till vi var hemma igen....:D:D:D:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 757
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 848
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp