Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag lägger vi golv. Valpen är tillfälligt förvisad till hage i vardagsrummet för att han inte ska bita sönder ALLT. Ingen bädd duger. 😂

IMG_4917.jpeg
 
Fasiken också, min hårborste är borta. Den ligger alltid på samma ställe på byrån i hallen men idag var den puts väck. Har noll lust att köpa en ny. Vill inte ha någon komplicerad med olika funktioner utan bara en enkel billig jag kan dra genom håret på morgonen. Fattar bara inte var den tagit vägen. Det är

  • 1) Jag själv som lagt den på ett säkert ställa. (Neppeligen eftersom den ligger på ett säkert ställe).
  • 2) Lånare
  • 3) Katten
Får gå ett varv när jag kommer hem. Börjar fundera om jag slängde den i påsen med kattströ, men skulle ha sett det när jag knöt ihop påsen och då var den definitivt inte där :idea:
 
Fasiken också, min hårborste är borta. Den ligger alltid på samma ställe på byrån i hallen men idag var den puts väck. Har noll lust att köpa en ny. Vill inte ha någon komplicerad med olika funktioner utan bara en enkel billig jag kan dra genom håret på morgonen. Fattar bara inte var den tagit vägen. Det är

  • 1) Jag själv som lagt den på ett säkert ställa. (Neppeligen eftersom den ligger på ett säkert ställe).
  • 2) Lånare
  • 3) Katten
Får gå ett varv när jag kommer hem. Börjar fundera om jag slängde den i påsen med kattströ, men skulle ha sett det när jag knöt ihop påsen och då var den definitivt inte där :idea:
Röstar i vanlig ordning på 3), katten. 😎
 
Ätligen öesig så jag hinner leka med hästar 😀.

Tycker det är lite tråkigt att medryttarmarknaden här är så svår nu.

Lillponnyn lär bli riden väldigt sporadiskt i höst då nuvarnade medryttare får egen häst. Hade varit kul med nån som red ett par gånger i veckan även om jag kör henne också.
Verkar vara föera som har svårt, sett flera annonser som inte tycks få napp.
 
Ätligen öesig så jag hinner leka med hästar 😀.

Tycker det är lite tråkigt att medryttarmarknaden här är så svår nu.

Lillponnyn lär bli riden väldigt sporadiskt i höst då nuvarnade medryttare får egen häst. Hade varit kul med nån som red ett par gånger i veckan även om jag kör henne också.
Verkar vara föera som har svårt, sett flera annonser som inte tycks få napp.
Och jag är en slarver som inte kan skriva. Fick stänga av autocorrect för den är helt galen på denna telefonen.
Kan ju konstatera att det är lika illa utan.

Mvh
Kan tydligen inte korrekturläsa.
 
Även om han inte varit vit i ansiktet så kanske han inte var så bra förare...

Det brukar gå fort när man kommer in med såna skador... sambon tog rn fingertopp en fredag em. Sköterskan som råkade vara hos läkarsekreterare just då gick i väg med honom med orden jag satte fingret i (vad det nu var för köksmaskin några år sedan) vad gjorde du? Jag har för mig det tog 40 min från vi åkte hemifrån till vi var hemma igen....:D:D:D:D
Varför så många punkter hela tiden?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 757
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 848
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp