Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läser tre Harlequin-romaner i samma bok.

Och tittar på ”Love in the Maldives” och konstrar att jag tror att den manliga ”huvudskådisen” ser ut ungefär min KK lär ha gjort när han var typ 20. 🙃 (Vilket är kanske 20 år sedan ungefär 😁 ).

Är med andra ord trött och fånig men på utmärkt humör 😆

Och stavar som en kratta.

Nu har jag stått 10 minuter på vibrationsplattan jag lånat. Väldigt roligt med överskottshud och löst hull som dallrade olika mycket på olika ställen 🤣🤣
 
Färgat håret och ligger i soffan framför tvn med mitt vinglas. Ser framemot jobbvecka även om jag har tre veckors mejl att läsa igenom imorgon. Har hört ryktats om en del förändringar så jag får mer information imorgon.
 

Bifogade filer

  • 20230709_191527.jpg
    20230709_191527.jpg
    123,4 KB · Visningar: 23
Idag mötte jag en vän för första gången på läääänge. Vi har alltid jättetrevligt när vi ses och det är så synd att det inte blivit oftare. I alla fall. Vi hade det hur bra som helst idag också, och så började jag prata lite om olika idéer kring saker jag skulle vilja göra men där det saknas en faktisk plan. Vips var hon igång också, och så gick vi där, bollade idéer, började planera in saker och kreativa idéer flödade. Det var SÅ peppande och motiverande, så trots att jag just nu är otroligt trött efter dagens äventyr är jag otroligt ivrig att sätta igång med massor av sådant vi pratat om. Förhoppningsvis kan vi komma igång med vissa gemensamma delar av det hela nu i veckan, för ja, hon ska hjälpa mig med vissa delar av det hela :D
 
Hemma, det var trevligt även om jag gick vilse på vägen dit så nu behöver jag ingen mer motion idag. Hjälp vad syskonbarn växer fort, det var igår de började skolan känns det som.

Megara inspekterade mig noga och nosade och nosade och slickade och strök sig. Uppenbarligen luktade jag hund och ffa katt och det går inte ann! Plus då att hon inte fått middag, så inte nöjd med servicen här hemma. Nu ska jag varva ner lite och sedan gå och lägga mig tidigt och försöka sova i rimlig tid.
 
Haft en mittemellandag idag då jag inte haft något planerat eller träffat någon, det är inte ofta... känts lite konstigt, men visst, skönt också. Har i alla fall bokat tvättid, diskat (!) och tagit mig i kragen och beställt 5 grejer jag behöver samt anmält mig till två lopp. Så lite produktiv iaf.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 757
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 848
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp