På väg ut från stan, ska åka ut till skärgården planerat för bad hela dagen. Får passa på de fina dagarna . Lite senare än jag brukar åka så jag räknar med visst kaos när jag kommer ut till båtarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen! Gick ut i tron att det var lite svalare, smälte bortTvättar
Sjukt mycket tvätt denna gång.
Måste också tvätta täcken
Ska dammsuga sen också
Men så varmt idag så bläää
Jag tänker INTE släktforska merDagtid kan jag köpa, men på natten?! Om det inte är någon gren i @Scatas släktträd så måste den göken varit uppfostrad av ugglor.
Här hojtar de fortfarande varje dag.
Det där om att de skulle ge sig vid midsommar är bara nys
Var i stallet kl 8 i morses. Måtligt road av att kliva upp så tidigt en semesterdag och söndag. Men det var skönt efteråt. Varmt som skam när vi kom tillbaka.30 grade ute idag alltså alldeles för varmt för att åka till stallet
Jag har nog barr lite överallt... har orienterat lite grann...Jag har saknat massor av saker under tiden hästen varit konvalescent, barr innanför kläderna, är inte en av de sakerna....
Även om det är skönt att vara ute i skogen
Lät varmt, misstänker dessutom att du haft mer närkontakt med granar än vad jag hade.Jag har nog barr lite överallt... har orienterat lite grann...