Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tycker alltid innan jag åker att det är en lång och krånglig resväg till skärgården. Men jag älskar den här vyn och att bada här så det är alltid värt det. Ska hoppa i och simma lite och sen äta min sallad som jag har med .i

IMG_20230709_114251686.jpg
 
Försöker fortfarande hitta något att lyssna på men hittar ingen röst jag gillar :arghh:
Började med sagan om ringen men han bara maler på om hobbitarnas historia :rofl:
Maria Gripe var inte rösten heller riktigt i min smak… tog nåt nytt med Stephen Fry men tappade intresset ganska snart. Kom på att jag ville lyssna på Little women men den rösten var inte heller bra!!
Kan det vara mig det är fel på? :angel:
 
Ligger på stranden i skuggan. Lyssnat på ett sommarprat. Mycket intressant om utmattning. Kände delvis igen mig. Inte fullt lika illa som berättaren men ändå en viss utmattning. Så viktiga insikter om vila även under vardagen. Att det inte går att spara in vila och tid till helgen eller semestern. Utan varje dag ska erbjuda återhämtning. Det är inget man får automatiskt utan måste planeras in. Prioriteras.

Just nu känns det så enkelt här. Men jag vet att när vardagen kommer så kommer alla måsten, krav och prestationer.

Idag är det bara havet, sanden och vågorna som spelar roll. Resten blir som det blir.
Imorgon och på tisdag har vi hyrt en liten Toyota som ska ta oss runt på nya platser. Det blir roligt :)
Idag bara en riktig slappardag. Känns skönt det också.
6B8991EE-BA78-46DA-867B-370B99C306A5.jpeg
 
Det är systersons konfirmation idag. Jag har lovat att komma. Mår inget vidare och ser verkligen inte fram emot att resa i över en timme på buss-tvärbana-nockebybana. Missförstå mig rätt. Jag älskar min familj men det har blivit lite overload med student, midsommar och nu konfirmation. Nåja, behöver förhoppningsvis inte stanna så länge och får lift till T-hana/tvärbanan på hemvägen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 758
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 850
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp