Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu ska jag vara överdrivet dramatisk.
Ligger på golvet för att mitt knä för så ont.
Ingen fara igentligen har en kudde. Ska dra mig till sängen så fort som jag kan komma upp. Det är bara en meter
 
Lyssnat klart på Harry Potter (för kanske tredje, fjärde gången?). Undrar vad jag ska lyssna på nu… Tycker om att lyssna på engelska. Är inget större fan av ”Sagan om ringen” men har aldrig läst böckerna, ska jag ge dem en chans?
Har börjat läsa dom nu och dom är så mysiga. 😍 Men jag är ett stort fan av filmerna.
 
Behåll regnet uppåt för jag har ett halvt gästhustak naket in på bara skinnet.

Har varit i byn o käkat o glott på folk , det var avslappnande efter en dag med klättrande upp o ned på stege o ihopsamlande av pannor, hela jag var full av mossdamm (betongpannor som var under granar i typ 50 år)
 
Kollar en dokumentär på Nat Geo som handlar om UFO-observationer.
Ska krypa i säng och försöka varva ner hjärnan. Är trött.
 
Men de är ganska fruktansvärda ur genusperspektiv.

@cambodia

Edit: Tyvärr är alla hans böcker det.
Ja och nej skulle jag säga, visst det är gamla könsroller men samtidigt är det en grupp män som uppfostrar ett tvillingpar, kvinnor som bryter normer och män som inser sin trångsynthet. Men nej de är inte normbrytande men det är å andra sidan inte Harry Potter heller. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 758
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 850
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp