Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
I förmiddags plockade vi jordgubbar. Det var hyfsat varmt, och svårplockat! Många ruttna bär (till och med sådana som inte var riktigt mogna) och de var små... Men det blev en 12-liters-gryta full, så jag är nöjd ändå... :up: Och eftermiddagen spenderades på att tapetsera i föräldrarnas kök. MYCKET tjusigt blir det - helt rätt tapet... :love: Så imorgon är det bara att fortsätta :) !
 
Tillbaka på hotellrummet efter en lång dag. Eventet (eller vad man ska kalla det) var i alla fall jättekul! Lite synd att det bara var 6/8 av oss som spelat in som var där för jag hade gärna träffat de andra också. Men förstår att andra saker kan komma mellan.

Vi fick bland annat lyssna på en liten del av alla avsnitt och jag tror att vi alla kände att vi bara ville lyssna mer. Nu ser jag jättemycket fram emot när avsnitten släpps, det ska bli så kul :love:

Ska inte göra så mycket mer idag. Typ bara se på serier :p Imorgon åker jag hem och tack vare SJs sommartabell så måste jag åka en ganska lång omväg med ett längre byte. Men jag klagar inte för jag har en spel-kompis som bor just där så vi tänker passa på att ses (för första gången) 😊
 
I förmiddags plockade vi jordgubbar. Det var hyfsat varmt, och svårplockat! Många ruttna bär (till och med sådana som inte var riktigt mogna) och de var små... Men det blev en 12-liters-gryta full, så jag är nöjd ändå... :up: Och eftermiddagen spenderades på att tapetsera i föräldrarnas kök. MYCKET tjusigt blir det - helt rätt tapet... :love: Så imorgon är det bara att fortsätta :) !
De skulle ha erbjudande på full låda jordgubbar imorgon vid affären här... :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:





Synd att vår frys nyss köpte 8 kg hjort mm... dvs den orkar inte äta upp jordgubbar också...
 
Äh, bara det hann torka lite så kan du nog slappna av..
Och du inte målar med plastfärg som stänger in ev. fukt?

Himlen öppnade sig när vi ännu ej var klara, så nej, det hann inte torka. Fasaden är tidigare målad med akrylatfärg så det var det enda vi kunde välja. 😫😫😫 Vi har grundmålat och om den färgen innehåller akrylat kan jag inte utläsa av informationen, men täckfärgen gör det.

Herregud vilken ångest!
 
Och där tog det hus i helvete...kompisen blev grinig för att dottern inte kommer förstod det därför hon kunde skylla på oss...
@athena_arabians @Mia_R mfl som reagerade på inlägget... Ja alltså jag förstod det därför jag sa att hon kunde skylla på oss...


Jo men kompisen hade suttit där och väntat och sedan så blev det inget... Ja vi hade inte sagt nån tid... det är svårt att lova en tid när man inte vet hur det går i skogen. Kartan kan visa fel saker kan hända. Hon brukar vilja vänta in de andra i klubben iaf nån och ledarna pratar gärna om hur det gått vad man kan tänka på mm.. man behöver få i sig mat mm...

När vi kom hem kände hon sig trött och slut jag sa att känner du inte för att sova över så var hemma.... men kompisen kommer bli arg för att jag inte kommer.. -skyll på oss sa jag. Hon gjorde det kompisen blev arg. Sen fick jag ett sms från mamman så jag ringde upp... kompisen har suttit här och väntat och väntat hela dagen det var inte alls snällt... mamma

Ja i det fallet ganska så väntat....
 
Grattis på födelsedagen @Ninnurur 🎂🍾

save-a-forgotten-equine-safe.gif
 
.. kompisen har suttit här och väntat och väntat hela dagen det var inte alls snällt... mamma

Ja i det fallet ganska så väntat....

Tror faktiskt att det är väntat i de allra flesta fall där man planerat något tillsammans, ena parten väntar hela dagen, ser fram emot det planerade och sedan ställs det helt tvärt in av den man väntat på.

Jag skulle iaf inte vara överlycklig över sent inställd planering.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 759
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 850
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp