Recept?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Recept?
Recept?
Men så gott det lät! Vill också göra.https://www.koket.se/tove-nilsson/kalla-drycker-och-smoothies/ovrigt/ginger-ale-syrup
Med reservation för att jag ännu inte har smakat färdigblandad dricka, men om ca 25 minuter och 19 sekunder så är det avsmakat!
Så underbart !
Ser jag måste köpa moscovadosocker på hemvägen, och mer citroner.En perfekt sommardag, varmt men ändå hela tiden en bris som gör att man i skuggan har det skönt och myggen hålls helt borta. En lätt ljudkuliss av fåglar och fågelungar som matas och gräshoppor, fjärilar i diverse färgkonstellationer kommer och går och bin som arbetar i odlingarna (och ogräsfälten).
Och god svalkande ginger ale-dryck! (Isbitar, mynta, ginger-ale syrup och sen tonic påfyllt)
Perfekt bett på ingefäran.
Visa bifogad fil 123014
Det visade sig att en av kontrollerna saknades på hennes karta...Snart dags för avfärd mot orienterings tävling i Eskilstuna trakten...
Drack kaffe men måste ha räknat galet på måtten
Var svagt som sjutton
Så mer kaffe snart
Sadant kaffe som man historiskt fatt i UK och USA? Det brukar jag beskriva som lite anvant diskvatten.
Making love in canoe
Fucking close to water!Jag forstar ingenting? Vad har det att gora med svagt kaffee?