Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnat klart på Harry Potter (för kanske tredje, fjärde gången?). Undrar vad jag ska lyssna på nu… Tycker om att lyssna på engelska. Är inget större fan av ”Sagan om ringen” men har aldrig läst böckerna, ska jag ge dem en chans?
Jag lyssnar på Skuggserien av Maria Gripe nu. Så himla bra och queer. Börjar med boken Skuggan över stenbocken.
Ät ungdomsböcker, så lättlyssnsde. Men passar bra för vuxna med. 🙂
 
Lyssnat klart på Harry Potter (för kanske tredje, fjärde gången?). Undrar vad jag ska lyssna på nu… Tycker om att lyssna på engelska. Är inget större fan av ”Sagan om ringen” men har aldrig läst böckerna, ska jag ge dem en chans?
Har du läst, lyssnat på Belgarion av David Edding? Annars är den trevlig att lyssna på engelska.
 
Hänger i Harry Potters gamla hoods (fast ska vi vara riktigt petiga så sitter jag i bilen på väg därifrån just nu)!
 

Bifogade filer

  • 20230708_141418.jpg
    20230708_141418.jpg
    281,5 KB · Visningar: 47
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 759
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 850
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp