Skönt att du åkte in..Det var infekterat. Inte så jättefarligt mycket, men tillräckligt för att jag ska få penicillin i sju dagar. Har aldrig ätit penicillin innan.
De har tryckt och klämt på vaden så nu har jag skitont
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att du åkte in..Det var infekterat. Inte så jättefarligt mycket, men tillräckligt för att jag ska få penicillin i sju dagar. Har aldrig ätit penicillin innan.
De har tryckt och klämt på vaden så nu har jag skitont
Och där tog det hus i helvete...kompisen blev grinig för att dottern inte kommer förstod det därför hon kunde skylla på oss...Var meningen att dottern skulle sova borta men hon ångrade sig så jag sa att hon kunde skylla på oss. Hon får inte för oss...
När vi sålde en tvättmaskin tror jag att de hämtade och körde bort den på en skottkärra. Nu skulle de nog inte så långt, om men tyckte ändå det var imponerande i 40 graders värme.Flyttat ett helt bohag 500 m med skottkärra.
Jag lyssnar på Skuggserien av Maria Gripe nu. Så himla bra och queer. Börjar med boken Skuggan över stenbocken.Lyssnat klart på Harry Potter (för kanske tredje, fjärde gången?). Undrar vad jag ska lyssna på nu… Tycker om att lyssna på engelska. Är inget större fan av ”Sagan om ringen” men har aldrig läst böckerna, ska jag ge dem en chans?
Har du läst, lyssnat på Belgarion av David Edding? Annars är den trevlig att lyssna på engelska.Lyssnat klart på Harry Potter (för kanske tredje, fjärde gången?). Undrar vad jag ska lyssna på nu… Tycker om att lyssna på engelska. Är inget större fan av ”Sagan om ringen” men har aldrig läst böckerna, ska jag ge dem en chans?
Åh Maria Gripe, nu har jag letat på de böckernaJag lyssnar på Skuggserien av Maria Gripe nu. Så himla bra och queer. Börjar med boken Skuggan över stenbocken.
Ät ungdomsböcker, så lättlyssnsde. Men passar bra för vuxna med.
Nej, får kolla upp det!Har du läst, lyssnat på Belgarion av David Edding? Annars är den trevlig att lyssna på engelska.
Åh, den minns jag att jag läste när jag gick i skolan! Tack för tipsJag lyssnar på Skuggserien av Maria Gripe nu. Så himla bra och queer. Börjar med boken Skuggan över stenbocken.
Ät ungdomsböcker, så lättlyssnsde. Men passar bra för vuxna med.