Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag njuter precis kommit upp ur badet för femte gången

IMG_20230709_152154332.jpg
 
Eftersom vi ska iväg till Smultronstället nu ikväll och bjuda mamma och hennes särbo på glass så fick det bli stallet på fm medan sambon åkte iväg och sågade. "Passa på att rida innan värsta värmen" nja hamnade nääästan i den 🤪.
Hästarna stod och svalkade sig i skogen men kom i full galopp när jag ropade på dem 😍. Eftersom det var 25 grader i skuggan tog vi en lugn sväng en halvtimme utmed sjön i skritt och en galopp; pållan kasta sig inte in i den så visst tusan var det varmt där solen brände på 😆🥵.
Efter den härliga ridturen och skötsel var det inte dumt att dra på AC hemma så det blev behagligt och isglass och frukt 😍.
Nu mot sörping och tar med badkläderna ifall det blir ett kvällsdopp 😄.
 
Läser tre Harlequin-romaner i samma bok.

Och tittar på ”Love in the Maldives” och konstrar att jag tror att den manliga ”huvudskådisen” ser ut ungefär min KK lär ha gjort när han var typ 20. 🙃 (Vilket är kanske 20 år sedan ungefär 😁 ).

Är med andra ord trött och fånig men på utmärkt humör 😆
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 758
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 850
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp