Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är så bra. Så irriterande att man måste vänta en vecka på varje avsnitt.Jag stannade uppe igen BARA för att se The Swarm och var helt inne i det för det var så spännande, man hade kunnat spränga en bomb bredvid mig och släppt ett gäng zombisar på mig och jag hade bara viftat bort allt och sagt "INTE NU JU, UPPTAGEN!!!"- och återigen slutar det när det är som mest spännande och så är det en hel vecka till nästa gång!
Jag förstår inte hur den serien kan ha fått kritik ens, själv kryper jag närmare och närmare skärmen ju längre in i avsnittet jag kommer, som för att vara där och hjälpa till och lösa problemen, och just när jag är helt fokuserad på allt så avbryts det och avsnittet är slut, varenda gång, och jag lämnas med gapande mun av förvåning och ett "Meeen!!"! Jag är faktiskt imponerad, det var länge sedan jag kände så här inför en serie!
Nu försöka sova...
På apoteket här räckte det med bådas leg när jag skulle hämta åt sonenFast helt ärligt kan det vara bra att överväga att du har fullmakt för att kunna hämta ut hennes medicin. Jag har gett fullmakt till särbon och ett tidigare ex hade också fullmakt att göra det (faktiskt när han var ett ex tom ). Mina mediciner var svåra att få tag under en period så då hämtade exet ut i Stockholm och skickade dem till mig eftersom de fanns på några apotek där.
Att särbon har fullmakt är bara för att det är smidigt. Jag har fullmakt för att hämta ut åt honom också.
På apoteket här räckte det med bådas leg när jag skulle hämta åt sonen
Hade med en tillfällig fullmakt men den behövdes inte
Det här var en helsanering av dörrkarmar och dörrar - alltså hela vägen upp och ner - som säkerligen har behövts i ett par år eller så...Jag väntar med sånt till EFTER den här regnperioden Jag vet nämligen hur det ser ut när en viss hund kommer in och skakar lite på sig, det skulle vara neverending story att torka dörrar och väggar i hallen annars.
Det gör jag en gång i månaden, det blir lätt en vana när man inser hur barn kladdar och hundar skitar ner Att torka halvt ser bara dumt ut ju lika bra att torka hela dörren och dörrkarmen. Enda jag inte torkar är ovanpå dörren, det sker ytterst sällan.Det här var en helsanering av dörrkarmar och dörrar - alltså hela vägen upp och ner - som säkerligen har behövts i ett par år eller så...
Ehm ... tror inte jag har gjort det nån gång. Jo kanske 2 ggr på 20 år.Det här var en helsanering av dörrkarmar och dörrar - alltså hela vägen upp och ner - som säkerligen har behövts i ett par år eller så...
Hurdan tumlare har ni i tvättstugan? Här stannar den när det är torrt men det kan fortfarande vara fukt inuti täcket (har syntet). Går då inte att tumla mer eftersom maskinen bestämt att det är torrt så jag måste hänga upp fuktig tvätt i lägenheten.Tvätt tvätt tvätt..snart börjar pass nr 2 - det var ledigt hela dagen idag - nu när första passet nästan är slut - så passar på att köra dubbla pass och slipper dra igång tumlaren i lägenheten . Bara duntäckena tar 2h/st i tumlaren för att torka ordentligt..
Ska ta lite korta promenader under dagen. Inget regn än så länge, men molnigt och riktigt svalt ute!
Välkomna till "storstan"Ska duscha och sen styra barn och bil mot Gävle. Barn behöver sandaler, jag ska kika på en bikini och sen ska vi gå på bio
Hurdan tumlare har ni i tvättstugan? Här stannar den när det är torrt men det kan fortfarande vara fukt inuti täcket (har syntet). Går då inte att tumla mer eftersom maskinen bestämt att det är torrt så jag måste hänga upp fuktig tvätt i lägenheten.
Är samma med torkskåpet, det bestämmer att tvätten är torr fast den inte är det.
Twitter verkar ha svårt att betala hyra för lokaler med,https://www.bbc.com/news/technology-66077195
Brilliant strategi av Elon för att förlora twitteranvändare och göra så att nya användare inte kommer att använda twitter. Särskilt som hur de räknas verkar vara iffy. Vilket kommer att minska reklampriserna eftersom de företag som gör reklam räknar antalet hits.
Iofs verkar det till en del bero på att twitter inte betalat sin 1 miljard dollar hyra till Google för att använda deras serverar vilket skulle varit betalat innan den 30 juni. Så Google har begränsat bandbredden för twitter.