Berättar mer när jag testat den. Jag hann knappt höra horror cooking simulator innan fingret hade klickat på köp Hur ska man kunna motså liksom?Do tell me more om simulatorn!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Berättar mer när jag testat den. Jag hann knappt höra horror cooking simulator innan fingret hade klickat på köp Hur ska man kunna motså liksom?Do tell me more om simulatorn!!!
Nä men precis det är ju ett måste liksomBerättar mer när jag testat den. Jag hann knappt höra horror cooking simulator innan fingret hade klickat på köp Hur ska man kunna motså liksom?
Vad är det? Går det att äta?Vad är det för fel på min sambo som aldrig hört T'Pau och China in your hand? Tur att han är söt
Det första är en grupp, det andra är en låt, sambon är upptagen och nej, inte äta andra människorVad är det? Går det att äta?
då fortsätter jag äta min chokladDet första är en grupp, det andra är en låt, sambon är upptagen och nej, inte äta andra människor
Ååh chokladdå fortsätter jag äta min choklad
Jag hade en gång en pojkvän som ofta åt korv med bröd och tittade på Monthy Python. I sömnen. Det var både förvirrande och underhållande.Min sambo försökte knuffa mig ur sängen nyss. Sen satte han sig upp, stirrade på mig och klappade mig på huvudet. Jag frågade vad han höll på med och fick något osammanhängande mummel till svar. Sen la han sig ner och sov vidare. Jag är klarvaken. Det är så creepy när han gör saker i sömnen och ffa när det innebär att han petar på mig. Jag höll på att somna innan det där hände, men jag blev så rädd att pulsen fortfarande är hög.
Men eller hur!Det verkar orimligt.
Okej det är supermysigt litet spel typ i stil med sweeney todd. Mörda folk och laga paj av dem.Nä men precis det är ju ett måste liksom