Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag red vi första gången själva på lååång tid. Piloten jobbar med sitt självförtroende i att rida ut själv. Men det går framåt.

Tidiga påskbilder tagna idag också 🥳😍

picture_1680289478905.png
 
Hemma efter att ha varit i stallet. Tog verkligen gott om tid på mig ikväll, satt bland annat i halmen med ponnyn och bara myste. :heart Hon bökade runt i halmen och rätt vad det var slängde hon en stor tuss rätt i min famn. Kanske tyckte hon att jag såg hungrig ut. ;)

Nu ska jag nog sova strax, helt slut efter den här veckan. Men snart är det påskledigt! :banana:
 
Har tråkigt och är deppig. Har Masked Singer på tvn men tittar inte så noga. Ska kolla om det finns nåt bättre program.
Funderar på att krypa i säng och somna framför tvn. Ser fram emot en lugn lördagsmorgon i morgon. Få se om jag vaknar 5:40 igen. :cautious:
 
Efter en hel veckas jobb som varit roligt är det skönt med fredag och ledig helg 😊. Åkte till stallet och älsklingen kom dit med och hjälpte till lite med boxen och snackade med de andra den stunden medan en vän och jag red ut en kortare och mysig skrittrunda 😍. På vägen hem tog vi med hämtmat 😋 och så tappade jag upp ett hett bad, skönt 😍. Härlig dag minus förkylningsskiten då men bara att ta det lugnare ☺️.
 
Min sambo försökte knuffa mig ur sängen nyss. Sen satte han sig upp, stirrade på mig och klappade mig på huvudet. Jag frågade vad han höll på med och fick något osammanhängande mummel till svar. Sen la han sig ner och sov vidare. Jag är klarvaken. Det är så creepy när han gör saker i sömnen och ffa när det innebär att han petar på mig. Jag höll på att somna innan det där hände, men jag blev så rädd att pulsen fortfarande är hög. :rofl:
 
Min sambo försökte knuffa mig ur sängen nyss. Sen satte han sig upp, stirrade på mig och klappade mig på huvudet. Jag frågade vad han höll på med och fick något osammanhängande mummel till svar. Sen la han sig ner och sov vidare. Jag är klarvaken. Det är så creepy när han gör saker i sömnen och ffa när det innebär att han petar på mig. Jag höll på att somna innan det där hände, men jag blev så rädd att pulsen fortfarande är hög. :rofl:
Jag hade en gång en pojkvän som ofta åt korv med bröd och tittade på Monthy Python. I sömnen. :rofl: Det var både förvirrande och underhållande.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 143
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp