Har för mig jag hört nått om kappahl..Justja. Kan ju lämna in det jag inte kan använda där också.
Nu brukar inte jag handla på just hm men finns ju säkert fler som tar emot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har för mig jag hört nått om kappahl..Justja. Kan ju lämna in det jag inte kan använda där också.
Nu brukar inte jag handla på just hm men finns ju säkert fler som tar emot.
Men jag skriver ju att flera skriver att man kan boka digitalt men sen kan man inte det ändå.Jag vet inte vilka mottagningar du har kollat på men när jag på 1177 valde Stockholm fanns det flera MVC att boka tid på.
Det fanns dessutom drop in-tider typ varje dag.
Mammografi och cellprov går att boka om här (Kronoberg). Resten vet jag inte. Har nog faktiskt aldrig försökt...Det funkar inte hos alla mottagningar här (Region Dalarna). Det är lite gott och blandat, mammografin går tex att boka om på 1177.
Jag skrev ett meddelande till Octaviakliniken (vid rosenlunds sjukhus). Tror jag skrev att jag hade svårt för att prata i telefon. De skickade en tid via meddelande.Från Buke? Tror inte det.
Oavsett har jag försökt kontakta flertalet (läs nästan alla i södra stockholm och stockholm och lite uppåt norr) gynekologmottagningar i hopp om att kunna boka digitalt men även de som uppger att de har möjlighet att boka digitalt svarar typ "Hej, du är välkommen att ringa xxx för att boka"
Men jag skriver ju att flera skriver att man kan boka digitalt men sen kan man inte det ändå.
Jag hade ingen aning om att det finns gynekolog dropin. Det har jag inte sett på en enda hemsida jag varit på utan mest info om väntetid.
Fattar inte heller hur du kan säga att jag är orimlig?
Tror du på fullaste allvar att jag tycker det är fruktansvärt roligt att gå igenom ett telefonsamtal för att boka tid när jag har telefonfobi? Vad I hela friden tror du jag får ut av det om det var så att jag hade kunnat få tid via 1177? Jag har desperat velat ta mig till en gynekolog varje månad i två år. Två. År.
Du tror inte jag undersökt alla möjliga vägar under dessa två åren?
Tack för tips!Om det skulle skita sig med den du ska till, och du har möjligheten att gå privat, så är Carlakliniken i Stockholm väldigt bra och man bokar online med meddelande på deras hemsida.