Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade och kände mig helt ur gängorna. Gulliga kollegor hjälpte mig så jag slapp ha telefontiden, och så hittade jag en viktig arbetsuppgift som behövde göras men som krävde minimal hjärnkapacitet från min sida 👍 så med ljudbok på tog jag mig igenom arbetsdagen från soffan med hundarna bredvid mig. Tror de känt att jag mått knas, för båda har varit som klistrade på mig 💜

Snart blir det masked Singer med livechatt med en kompis, blir trevligt och lite mindre ensamt 😃
 
Fick hem säsong 2 av Upright(australiensisk serie) igår, sitter nu och funderar på om jag ska börja titta på den ikväll, eller om jag vill spara den tills jag städat så det är lite mysigare i vardagsrummet...
Tror jag sparar på den.
 
Liten brun häst påklädd. Minus 10 grader i natt om SMHI tippat rätt.
B1E4802C-DB8B-4DB0-A82F-C4698446682F.webp
 
Kollar 1177 typ dagligen. Vill ha min operationstid nu! Men det lär ta några månader..
Ska dessutom få tid hos läkare på psyk. När han ringde för två veckor sen sa han inom fem veckor. Jag vill ha kallelsen nu så jag kan planera!
Hör av dig till operationskoordinator eller dylikt och säg att du kan komma med kort varsel. Vården vill alltid fylla tomma tider och det är inte ovanligt med avbokningar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp