Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, börjar Masked Singer idag !Väntar på att kl ska bli 20. Då ska jag titta på Masked Singer och äta glass.
JaÅh, börjar Masked Singer idag !
Hör av dig till operationskoordinator eller dylikt och säg att du kan komma med kort varsel. Vården vill alltid fylla tomma tider och det är inte ovanligt med avbokningar.Kollar 1177 typ dagligen. Vill ha min operationstid nu! Men det lär ta några månader..
Ska dessutom få tid hos läkare på psyk. När han ringde för två veckor sen sa han inom fem veckor. Jag vill ha kallelsen nu så jag kan planera!
Bra idé! Ska kolla upp hur man kommer i kontakt med nån ansvarig. Vet inte ens vilket sjukhus jag kommer bli kallad tillHör av dig till operationskoordinator eller dylikt och säg att du kan komma med kort varsel. Vården vill alltid fylla tomma tider och det är inte ovanligt med avbokningar.
Du kan säkert ringa till verksamheten som remitterat dig och fråga vart de skickat remissenBra idé! Ska kolla upp hur man kommer i kontakt med nån ansvarig. Vet inte ens vilket sjukhus jag kommer bli kallad till
SmartDu kan säkert ringa till den som remitterat dig och fråga vart de skickat remissen
Håller med. Fast jag håller lite på Frölunda och Örebro ändå.Tittar på hockey. Skönt att ha väldigt lite engagemang för endera laget, är en annan upplevelse på sätt och vis.
Jo, har vuxit upp i Växjö (långt innan Lakers var nära eliten) så kanske lite sympati där. Samtidigt som Smålands bästa lag är ett helt annat såklart,Håller med. Fast jag håller lite på Frölunda och Örebro ändå.
Do tell me more om simulatorn!!!Lyckades precis 100%a Hogwarts Legacy. 108 timmar har det tagit
Nu laddade jag ner en skräck-matlagnings-simulation.
Ja såklart! Ikväll firar jag att FF blir kvar!Jo, har vuxit upp i Växjö (långt innan Lakers var nära eliten) så kanske lite sympati där. Samtidigt som Smålands bästa lag är ett helt annat såklart,