Jag HATAR 1 april.... Kommer att gå runt hela dagen och vara misstänksam...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska verkligen inte lura någon. Tycker inte att det är det minsta roligt. Och ditt skämt om hästar som varit ute och sprungit på en väg tycker jag till och med är rätt osmakligt eftersom det så ofta händer olyckor med hästar i trafiken numera....Jag har redan hunnit lura ett par personer om att hästarna ska ha sprungit ute på e18 och att Halle är på förstasidan på aft*nbladet. Så jäkla kul på första april!! (Nu hoppas jag ju att de aldrig någonsin händer på riktigt)
Har ni lurat nån idag eller planerar ni att göra det?
Inte jag heller!Ska verkligen inte lura någon. Tycker inte att det är det minsta roligt. Och ditt skämt om hästar som varit ute och sprungit på en väg tycker jag till och med är rätt osmakligt eftersom det så ofta händer olyckor med hästar i trafiken numera....
För mig ska aprilskämt (och för övrigt alla slags skämt man drar för andra) vara antingen något harmlöst som är otroligt, eller något positivt som är otroligt men som sedan såklart inte är sant. Det får absolut inte vara av typen starkt negativt/katastrof för någon som sedan ska skrattas åt för att det INTE hänt. Ska man göra det så ska man nog känna motparten ända in på skinnet och innanför och VETA att de tycker lika om det, och hålla det inom den enormt lilla kretsen där man har den kunskapen.Ska verkligen inte lura någon. Tycker inte att det är det minsta roligt. Och ditt skämt om hästar som varit ute och sprungit på en väg tycker jag till och med är rätt osmakligt eftersom det så ofta händer olyckor med hästar i trafiken numera....
Det här tyckte jag var ett rätt kul och lagom aprilskämt Även det som Tidningen ridsport precis publicerade (Länk)För mig ska aprilskämt (och för övrigt alla slags skämt man drar för andra) vara antingen något harmlöst som är otroligt, eller något positivt som är otroligt men som sedan såklart inte är sant. Det får absolut inte vara av typen starkt negativt/katastrof för någon som sedan ska skrattas åt för att det INTE hänt. Ska man göra det så ska man nog känna motparten ända in på skinnet och innanför och VETA att de tycker lika om det, och hålla det inom den enormt lilla kretsen där man har den kunskapen.
Ska verkligen inte lura någon. Tycker inte att det är det minsta roligt. Och ditt skämt om hästar som varit ute och sprungit på en väg tycker jag till och med är rätt osmakligt eftersom det så ofta händer olyckor med hästar i trafiken numera....
Låter ju som ett urmysigt litet spel. Vad är titeln?Okej det är supermysigt litet spel typ i stil med sweeney todd. Mörda folk och laga paj av dem.
Dock kunde röstskådespelarna varit bättre, men det är en liten indieutvecklare och spelet kostade bara 4 euro eller något så de är ursäktade
Där har vi helt klart olika åsikt! Det hjälper liksom inte att man snabbt klargör att det är ett skämt när man precis sagt att man kört över det gemensamma barnet med traktorn. För att ta ett extremt exempel som är några hack värre än det du hade.Jag tycker alla skämt är lagom så länge man är snabb på att berätta om att det är just ett skämt.
Nåja nog om det, jag ber om ursäkt för att jag gjorde er arga om mitt skämt om hästarna. Man har olika humor helt enkelt vilket jag respekterar.
Får återkomma nästa år igen med ett smakligt skämt istället. Kanske något om vaniljbullar.