Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina planerade 5,3 km blev 8 km.
Den största delen av rundan var behaglig med sol men på vissa ställen blåste det isvindar.
Skönt att vara klar.
Ska handla lunch snart men vet inte vad.
Har skickat en peng till Cancerfonden ”älskar du livet” då det är 3 år sen en bekant dog.
1C46EEBA-8885-4106-BB04-53EBCDEC2772.jpeg
 
Hör väl kanske mer hemma i barntråden eftersom barn är på bilden, men jag har njutit av solen i nästan 2 timmar :love:
Det gör att jag mer ska fundera på mina framtidsplaner, jag vill ha ett radhus eller lägenhet på bottenplan med uteplats.
 

Bifogade filer

  • 20230401_100935.jpg
    20230401_100935.jpg
    262,9 KB · Visningar: 42
Kom precis in efter en ca 2 timmar lång promenad. Det är SOL ute, och varmt, kvittrande fåglar och allmänt fantastiskt. Det var helt underbart, men till sist var jag så vrålhungrig att jag behövde gå hem trots allt. Ska nog börja planera för en dagsvandring med lunch och grejer. Det börjar bli varmt nog för det nu :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 814
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 143
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp