Eftersom man kan skrapa ur beakastrullen efter kalaset kan man lika gärna äta bea till frukostEfter bea-diskussionen i mat-tråden funderar jag på om jag kan äta bara bea till frukost
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom man kan skrapa ur beakastrullen efter kalaset kan man lika gärna äta bea till frukostEfter bea-diskussionen i mat-tråden funderar jag på om jag kan äta bara bea till frukost
Tack!Ravenous Devils
Jag gillar hur du tänkerEftersom man kan skrapa ur beakastrullen efter kalaset kan man lika gärna äta bea till frukost
Lastträna är ju aldrig felMin katt placerade sig i mitt knä men ska strax rulla till stallet, kanske ska lastträna? Inte gjort det på evigheter
det är så skönt att ligga ner på balkong tycker jag, även om solen inte kommer åt blir det nåt speciellt.Sitter ute på balkongen nu och njuter av värmen. Undrar om jag ska bli katt i nästa liv? Det verkar vara en livsstil som passar mig. Eller så försöker jag vara mer katt nu, men det är lite svårare.
Vad för flaggor tänkte du köpa?Ätit frukost med kaffe och scones, mums!
Funderar nu över om jag ska köpa flaggor för 200 kr eller låta bli
Har också köpt den där Vänner-boxen nu Var det du @Fjordfrälst som sa att jag skulle?
Lagt bud på jeans till barnet på Tradera, värst vad jag shoppar
Nix jag har nog aldrig ens pratat om vänner-serienÄtit frukost med kaffe och scones, mums!
Funderar nu över om jag ska köpa flaggor för 200 kr eller låta bli
Har också köpt den där Vänner-boxen nu Var det du @Fjordfrälst som sa att jag skulle?
Lagt bud på jeans till barnet på Tradera, värst vad jag shoppar