Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit frukost med kaffe och scones, mums!
Funderar nu över om jag ska köpa flaggor för 200 kr eller låta bli 😅

Har också köpt den där Vänner-boxen nu 😍 Var det du @Fjordfrälst som sa att jag skulle? 🥰

Lagt bud på jeans till barnet på Tradera, värst vad jag shoppar 😅

Det var jag som som vanligt peppar andra att handla. :rofl:

Men jag tyckte att du gjorde helt rätt!
 
Tänkte beställa buffén till påsk idag, men man måste beställa minst 6 portioner. Känns lite väl dyrt (1400 kr!) och då måste jag äta samma sak 6 måltider i rad.

Så jag får försöka tänka om. Hm… Vill slippa laga mat i påsk.
 
Har återhämtat mig efter gårdagskvällen. Åt middag ute med en vän, och efter middagen bestämde vi oss för att ta ett glas till - och eftersom pubarna var fulla oxh vi var i kvarteret så gick vi till en cocktailbar i the Shard. Trots 10 år i stan har jag aldrig varit där!

Väldigt trevligt sätt att avrunda kvällen, men en G&T gick på £20, så det blir ingen vana! hah
 

Bifogade filer

  • IMG-20230401-WA0000.jpg
    IMG-20230401-WA0000.jpg
    108,5 KB · Visningar: 61
Efter bea-diskussionen i mat-tråden funderar jag på om jag kan äta bara bea till frukost 😒
Nu är jag nog för sen, och du har redan fått flera relevanta svar :p men: ja! Det är ju ägg o smör. Typisk frukostmat. Som omelett, eller äggkopp typ. :up:


Sitter ute på balkongen nu och njuter av värmen. Undrar om jag ska bli katt i nästa liv? Det verkar vara en livsstil som passar mig. Eller så försöker jag vara mer katt nu, men det är lite svårare. ;)
Jag har tänkt att min livsstil mer och mer liknar en innekatts. Det funkar. Kämpa!;)

det är så skönt att ligga ner på balkong tycker jag, även om solen inte kommer åt blir det nåt speciellt.
Ja! Har hängmatta på balkongen och det är tusan det bästa som hänt mig på lång tid. Tips, tips. Upphängd med packremmar i balkongräcket.


Och för att knyta an till trådens ämne så kommer jag precis in från sagda hängmattebalkong med rikligt takdropp och fågelkvitter. Dessutom blommar rosmarinen i köksfönstret. :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 814
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 143
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp