Mår bättre efter en ipren, frukost och kaffe. Får passa på att ta ut ungkatten i selen och njuta av finvädret före lite pyssel inne eftersom jag inte sticker iväg till stallet förrän senare i eftermiddag .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ätit frukost med kaffe och scones, mums!
Funderar nu över om jag ska köpa flaggor för 200 kr eller låta bli
Har också köpt den där Vänner-boxen nu Var det du @Fjordfrälst som sa att jag skulle?
Lagt bud på jeans till barnet på Tradera, värst vad jag shoppar
Men vem var det då? Haha! Förlåt att jag glömt Men nu är den köpt i alla fallNix jag har nog aldrig ens pratat om vänner-serien
Ja men just det! En fjording var detDet var jag som som vanligt peppar andra att handla.
Men jag tyckte att du gjorde helt rätt!
Ingen aning, har nog inte ens sett den serien öhtMen vem var det då? Haha! Förlåt att jag glömt Men nu är den köpt i alla fall
Japp, det går braEfter bea-diskussionen i mat-tråden funderar jag på om jag kan äta bara bea till frukost
Det är norska flaggor, tänkte skoja med kollegan på 17:e majVad för flaggor tänkte du köpa?
HahahaJa men just det! En fjording var det
Skriver uppsats och funderar på om det är dags för lunch-sushi.
Ica kvantum gottsunda har en 3 rätters påskmeny, den kan du beställa för bara en person om det är ett alternativ!Tänkte beställa buffén till påsk idag, men man måste beställa minst 6 portioner. Känns lite väl dyrt (1400 kr!) och då måste jag äta samma sak 6 måltider i rad.
Så jag får försöka tänka om. Hm… Vill slippa laga mat i påsk.
Nu är jag nog för sen, och du har redan fått flera relevanta svar men: ja! Det är ju ägg o smör. Typisk frukostmat. Som omelett, eller äggkopp typ.Efter bea-diskussionen i mat-tråden funderar jag på om jag kan äta bara bea till frukost
Jag har tänkt att min livsstil mer och mer liknar en innekatts. Det funkar. Kämpa!Sitter ute på balkongen nu och njuter av värmen. Undrar om jag ska bli katt i nästa liv? Det verkar vara en livsstil som passar mig. Eller så försöker jag vara mer katt nu, men det är lite svårare.
Ja! Har hängmatta på balkongen och det är tusan det bästa som hänt mig på lång tid. Tips, tips. Upphängd med packremmar i balkongräcket.det är så skönt att ligga ner på balkong tycker jag, även om solen inte kommer åt blir det nåt speciellt.