Gissar att du menar diameter?!
En volt på 10 meter i omkrets blir väldigt liten..
Helt rätt! Jag mätte ponnyns omkrets idag, så hjärnan var nog kvar där… Hon är fö smalare än nånsin nu, skönt inför sommarbetet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gissar att du menar diameter?!
En volt på 10 meter i omkrets blir väldigt liten..
Skickar över våran tvätt att sortera...Fotboll med tre poäng
Två maträtter tillverkade
Diskmaskinen klar
Tvätten klar
Nu ska jag kolla på Grey's anatomy
Så känner jag ofta. Skitjobbigt.Idag är en ytterst skum dag. Jag är sjukt uttråkad och rastlös men jag har verkligen noll ork eller energi eller fantasi att hitta på nått att göra.
Nån närmare affär kanske har nåt liknande?Lite långt att åka, men jag ska absolut kika på det! Hakade mest upp mig på att buffén hade så många goda rätter…
Funderar på om jag ska köpa godis, men det är snart dags att sova
Och den lär antagligen inte bli någon bra dag allsKöp godis ändå! Det är en dag imorgon också!
Jag spelade på v75 och fick 1 rättKunde inte somna igår trots att jag varit vaken 18 tmmar så nu har jag tagit mer kvällsmedicin (=den dos som jag är ordinerad, inte ”mer”) och hoppas kunna somna bättre inatt.
Skulle spela på trav förut men hästen jag spanat in blev struken. Spanade in en annan häst och la 10 kr på den men loppet blev uppskjutet några minuter och den togs ut för kontroll precis innan start. Sen ströks den också.
Snopet.
Känner mig stressad.
Bra jobbat! Ni är viktiga!Hemma och dricker vin. Ett urval av dagens patienter:
1. Drogförgiftad hund (Ketamin)
2. Hund som behövde operera ut träflisor som fastnat i tunntarmen
3. Hund som ätit plasten och metallclipsen från en Onsalakorv
4. Klobrott
5. Blodig kräkning och diarre
6. Katt som ätit blåstjärna
7. Avlivning, avlivning, avlivning
8. UVI
9. Hund som inte äter