Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är täppt i näsan och hoppas vid alla gudar att det är allergi... är jag sjuk kan jag inte åka till särbon i påsk och vi har inte träffats på jättelänge :(
Det hoppas jag med.

Dottern sa i torsdags att hon var torr i halsen..... I fredags vid tolv ringde hon och sa att hon inte mådde bra och gick hem från skolan.... det visade sig att hon hade inte känt sig helt kry på morgonen för hon hade inte ätit frukost. Hon hade igår kväll 38 i feber och nu på kvällen med. Det hon åt igår var lite på kvällen idag har hon iaf ätit lite frukost lunch och petat i kvällsmat....hon hostar och har sig.. nåja nästa vecka påsklov inget inplanerat förräns tisdag med tandläkaren...
 
Pa Mondag ar Spring Break over. I Tisdags borjade det klia och svida i halsen. Sedan i Onsdags har jag en super forkylning :arghh: och den kanns bara varre for varje dag, istallet for att bli battre. :rage: Och ja, jag ar jatte sur och irriterad pa det hela. :meh: Tack alskade lilla barnbarn Nalle. :cautious: 😋
 
Klockan är bara tio och jag är så sjukt trött, det är inte okej. Minst två timmar till, tack.
Jag har dock insett att jag borde ställa ett larm någonstans framåt småtimmarna så att jag kan ta smärtsillande inför morgonen. Det var en kamp att ta sig upp i morse, jag känner mig som en idiot. Vilken vuxen människa knäcker revbenen på en cykel? 😅

Nu ska jag fippla lite till med akvariet, leka med katten och kanske, kanske hoppa i duschen om jag ids.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 814
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 142
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp