Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och den lär antagligen inte bli någon bra dag alls
Hoppas på allergi! Håller tummarna hårt!Är täppt i näsan och hoppas vid alla gudar att det är allergi... är jag sjuk kan jag inte åka till särbon i påsk och vi har inte träffats på jättelänge
Det hoppas jag med.Är täppt i näsan och hoppas vid alla gudar att det är allergi... är jag sjuk kan jag inte åka till särbon i påsk och vi har inte träffats på jättelänge
Jag med ❤Hoppas på allergi! Håller tummarna hårt!
Håller alla tummar i världen för allergi och kan du åka till särbon säg hej från mig!Är täppt i näsan och hoppas vid alla gudar att det är allergi... är jag sjuk kan jag inte åka till särbon i påsk och vi har inte träffats på jättelänge
Är täppt i näsan och hoppas vid alla gudar att det är allergi... är jag sjuk kan jag inte åka till särbon i påsk och vi har inte träffats på jättelänge
Glass hände. Det är okej.Tänkte gå och lägga mig, sitter nu och äter glass. Vad hände?
Glassen hoppade ur frysen i handen... äntligen hände det....Tänkte gå och lägga mig, sitter nu och äter glass. Vad hände?
Alltid positivaGillar att ni är så positiva
Alltså jag tar blåbärspajen och osten! Kanske tillsammans, kanske inte.Visst ja, vi har glass med salted caramel swirls Och blabars pie och middagen blir rester av biff, lok, ost, och lite annat godis i croissant deg och pa grillen. Snabbt, enkelt och forhoppningsvis gott!