Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag även ringer gynekolog... då får jag köpa en gigantisk godispåse på vägen hem. Eller hur?
Minns att jag var hungrig konstant den veckan jag åt Zyprexa, fruktansvärt. Så skönt att de hittade en annan medicin till mig istället.Varit på akuttid på psyk. Fått Zyprexa utskrivet. Välkommna tillbaka kilona jag lyckades tappa.
Minns att jag var hungrig konstant den veckan jag åt Zyprexa, fruktansvärt. Så skönt att de hittade en annan medicin till mig istället.
Så jag lider med dig, men hoppas att den iaf hjälper som den ska.
Hur menar du?
Heja dig!Jag (och alla andra) har överlevt mötet
Det var som sagt en pers och jag fick använda mig av cirka alla krafter jag hade. Frågan är hur mycket mer jag orkar i dag jobbmässigt. Med lite tur kan jag sticka iväg lite tidigare.
Om jag även ringer gynekolog... då får jag köpa en gigantisk godispåse på vägen hem. Eller hur?
Nu blir det paus och maxdos muskelavslappnande eftersom jag så klart spände ihjäl mina stackars käkar/axlar och tuggade sönder insidan av kinderna under mötet
Du är välkommen att testa att boka via 1177. Har aldrig kunnat boka något alls på 1177. Varken vc eller gynekolog eller barnmorska.Att det inte på något ställe går att boka tid via 1177.
Åh. Hoppas det löser sig för dig. Jag tror på dig. Och helt klart är du värd en stor godispåse eller två.Nja för mig är det värre att svara än att ringa. Men nu har jag satt 20 larm på telefonen efter lunch om att jag ska ringa. Hoppas jag vågar ta mig hela vägen till att få prata med någon
Planerar att stänga in mig i arkivet så det är tyst och lugnt.
Jag bokar allt via 1177, bokade till och med om en tid på vc därDu är välkommen att testa att boka via 1177. Har aldrig kunnat boka något alls på 1177. Varken vc eller gynekolog eller barnmorska.
På de som uppger att man kan boka digitalt, kan man komma så långt att man ska klicka på boka, eller har bokat, men får då meddelande "Hej, vänligen boka på tel xxxx" eller liknande.
Att det är orimligt att det inte ska gå håller jag dock med om
Gynekologbesök bokat. Jag behövde inte ens förklara mig? De sa inte ens emot?
Godis Dock noll energi kvar nu och vill sätta mig och gråta typ. Men jag ska i stället fråga om det är okej att dra iväg tidigare. Sen ska jag stänga in mig i lägenheten med katten och godispåse och inte träffa någon hela helgen.
Tips annars samlar hm in textilier då får man rabattkupong...När jag kom hem gick jag direkt ut till förrådet och plockade in 3 fulla flyttkartonger och en pappkasse med blandade kläder. Ska se om något är gångbart eller om det får bli textilåtervinning eller trasmatteprojekt.
De kanske är ute efter mig och har en postitlapp på alla mottagningar där det står att alla bokningar med detta personnummer får ej göras digitalt. Kanske är inskrivet i koden för bokningssystemen också!Jag bokar allt via 1177, bokade till och med om en tid på vc där
Justja. Kan ju lämna in det jag inte kan använda där också.Tips annars samlar hm in textilier då får man rabattkupong...
Här kan man inte boka via 1177. Det finns en knapp för bokning men den leder liksom ingen vart. Hade med önskat att man kunde boka digitalt.De kanske är ute efter mig och har en postitlapp på alla mottagningar där det står att alla bokningar med detta personnummer får ej göras digitalt. Kanske är inskrivet i koden för bokningssystemen också!
Skämt åsido önskar jag av hela mitt hjärta att jag kunde boka saker på nätet. Då hade jag kanske kommit iväg till psykolog, till läkare när jag behöver och till gyn när jag behövt i stället för att bara skita i det för att det är för hemskt att ringa.
Lindex och KappAhl har också inlämning vill jag minnas.Justja. Kan ju lämna in det jag inte kan använda där också.
Nu brukar inte jag handla på just hm men finns ju säkert fler som tar emot.