Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag (och alla andra) har överlevt mötet :banana:
Det var som sagt en pers och jag fick använda mig av cirka alla krafter jag hade. Frågan är hur mycket mer jag orkar i dag jobbmässigt. Med lite tur kan jag sticka iväg lite tidigare.

Om jag även ringer gynekolog... då får jag köpa en gigantisk godispåse på vägen hem. Eller hur? :angel:

Nu blir det paus och maxdos muskelavslappnande eftersom jag så klart spände ihjäl mina stackars käkar/axlar och tuggade sönder insidan av kinderna under mötet :cautious:
Heja dig!
 
Att det inte på något ställe går att boka tid via 1177.
Du är välkommen att testa att boka via 1177. Har aldrig kunnat boka något alls på 1177. Varken vc eller gynekolog eller barnmorska.
På de som uppger att man kan boka digitalt, kan man komma så långt att man ska klicka på boka, eller har bokat, men får då meddelande "Hej, vänligen boka på tel xxxx" eller liknande.
Att det är orimligt att det inte ska gå håller jag dock med om :)
 
Nja för mig är det värre att svara än att ringa. Men nu har jag satt 20 larm på telefonen efter lunch om att jag ska ringa. Hoppas jag vågar ta mig hela vägen till att få prata med någon :angel:
Planerar att stänga in mig i arkivet så det är tyst och lugnt.
Åh. Hoppas det löser sig för dig. Jag tror på dig. Och helt klart är du värd en stor godispåse eller två. :D:heart
 
Gynekologbesök bokat. Jag behövde inte ens förklara mig? De sa inte ens emot? :nailbiting::eek::confused:

Godis :love: Dock noll energi kvar nu och vill sätta mig och gråta typ. Men jag ska i stället fråga om det är okej att dra iväg tidigare. Sen ska jag stänga in mig i lägenheten med katten och godispåse och inte träffa någon hela helgen.
 
Fick åka iväg en kortsväng och hämta utrustning som jag behöver till ett jobb på söndag. Passade även då på att ta med lite plast o kartong till insamlingen.

När jag kom hem gick jag direkt ut till förrådet och plockade in 3 fulla flyttkartonger och en pappkasse med blandade kläder. Ska se om något är gångbart eller om det får bli textilåtervinning eller trasmatteprojekt.

Passade även på att kika in i matkällaren som finns vid förråden. Såg ut att användas av endel, så jag passade på och mailade till uthyrningen och höra om det ingår till alla lägenheter och jag bara har missat det under de fem år jag bott här. 😅

Kanske ska äta någon lunch idag också. Så först det och sen påbörja klädkoll.
 
Du är välkommen att testa att boka via 1177. Har aldrig kunnat boka något alls på 1177. Varken vc eller gynekolog eller barnmorska.
På de som uppger att man kan boka digitalt, kan man komma så långt att man ska klicka på boka, eller har bokat, men får då meddelande "Hej, vänligen boka på tel xxxx" eller liknande.
Att det är orimligt att det inte ska gå håller jag dock med om :)
Jag bokar allt via 1177, bokade till och med om en tid på vc där
 
Gynekologbesök bokat. Jag behövde inte ens förklara mig? De sa inte ens emot? :nailbiting::eek::confused:

Godis :love: Dock noll energi kvar nu och vill sätta mig och gråta typ. Men jag ska i stället fråga om det är okej att dra iväg tidigare. Sen ska jag stänga in mig i lägenheten med katten och godispåse och inte träffa någon hela helgen.

Det har du verkligen förtjänat efter den här veckan. Så starkt av dig att riva av både mötet och boka gyn. Kram!
 
Jag bokar allt via 1177, bokade till och med om en tid på vc där
De kanske är ute efter mig och har en postitlapp på alla mottagningar där det står att alla bokningar med detta personnummer får ej göras digitalt. Kanske är inskrivet i koden för bokningssystemen också!

Skämt åsido önskar jag av hela mitt hjärta att jag kunde boka saker på nätet. Då hade jag kanske kommit iväg till psykolog, till läkare när jag behöver och till gyn när jag behövt i stället för att bara skita i det för att det är för hemskt att ringa.
 
De kanske är ute efter mig och har en postitlapp på alla mottagningar där det står att alla bokningar med detta personnummer får ej göras digitalt. Kanske är inskrivet i koden för bokningssystemen också!

Skämt åsido önskar jag av hela mitt hjärta att jag kunde boka saker på nätet. Då hade jag kanske kommit iväg till psykolog, till läkare när jag behöver och till gyn när jag behövt i stället för att bara skita i det för att det är för hemskt att ringa.
Här kan man inte boka via 1177. Det finns en knapp för bokning men den leder liksom ingen vart. Hade med önskat att man kunde boka digitalt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp