Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur mår du egentligen?
Du verkar kämpa mycket just nu. ❤️
Jag tror 90% är pms. Iaf just nu. Jag har det ungefär så här varje månad 🙈
Behöver egentligen kontakta gynekolog eller något för jag är vansinnigt trött på att ha det så här, men man måste ringa och jag har telefonfobi så det blir liksom alltid uppskjutet.

Men nu har jag snart bara en karta med p-piller kvar så då måste jag ju helt enkelt.
 
Skönt, jag är inte dum i huvudet.
Delgivningskvittot från myndigheten saknade en sida. Så jag uppmanades att slänga utskicket och invänta nytt.
Det ska vara anvisningar om hur jag ska sända in det i nästa utskick.
Jag fick ett med posten som jag kunde kvittera genom att maila in. Skrev bara ”delgivningskvitto” och ärendenummer och mitt namn i mailet.
Enkelt och fick bekräftelsemail på att de fått kvittot.
Men är väl olika beroende på kommun/myndighet.
 
Jag tror 90% är pms. Iaf just nu. Jag har det ungefär så här varje månad 🙈
Behöver egentligen kontakta gynekolog eller något för jag är vansinnigt trött på att ha det så här, men man måste ringa och jag har telefonfobi så det blir liksom alltid uppskjutet.

Men nu har jag snart bara en karta med p-piller kvar så då måste jag ju helt enkelt.

Har inte förslag kommit tidigare om att skriva på 1177?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp