Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fantastiska! Hade jag lätt kunna köpa.Gör lite inköp till barnrummet och har sett söta sängkläder med citroner på så jag Googlade. Fick denna träff Haha alltså, HJÄLP! Jag kan inte sluta skratta
Visa bifogad fil 115549
Men åååh vilken fantastisk present juDricker kaffe och sitter med grunden till en kokbok till äldsta sonen med de vanligaste maträtterna från hans uppväxt.
Hur mår du egentligen?Är redan i rage-mode. Inte lovande inför mötet. Jag orkar inte Känner mig helt dränerad, har ju varit arg eller frustrerad minst 14 timmar om dagen liksom. Vad är det som händer?
Blir en pers att försöka hålla i tyglarna på mötet.
Det brukar "vikas på mitten" och sen bara tejpa igen och posta.Skönt, jag är inte dum i huvudet.
Delgivningskvittot från myndigheten saknade en sida. Så jag uppmanades att slänga utskicket och invänta nytt.
Det ska vara anvisningar om hur jag ska sända in det i nästa utskick.
Japp, det brukar det. Hjälper föga om baksidan är blank.Det brukar "vikas på mitten" och sen bara tejpa igen och posta.
Jag tror 90% är pms. Iaf just nu. Jag har det ungefär så här varje månadHur mår du egentligen?
Du verkar kämpa mycket just nu.
Jag fick ett med posten som jag kunde kvittera genom att maila in. Skrev bara ”delgivningskvitto” och ärendenummer och mitt namn i mailet.Skönt, jag är inte dum i huvudet.
Delgivningskvittot från myndigheten saknade en sida. Så jag uppmanades att slänga utskicket och invänta nytt.
Det ska vara anvisningar om hur jag ska sända in det i nästa utskick.
Jag tror 90% är pms. Iaf just nu. Jag har det ungefär så här varje månad
Behöver egentligen kontakta gynekolog eller något för jag är vansinnigt trött på att ha det så här, men man måste ringa och jag har telefonfobi så det blir liksom alltid uppskjutet.
Men nu har jag snart bara en karta med p-piller kvar så då måste jag ju helt enkelt.