Hemmajobb idag. snön fortsätter yra ned utanför och jag har tänt i brasan.
Skönt att vara hemma.
Skönt att vara hemma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick ta en promenad på 40 min i solsken medan jag hade telefonmöte, då hantverkaren behövde borra just då. Inte så jag klagar precis.
Nu håller han på och sätter upp glasskivorna, det kommer bli såååå bra! Stackaren var tvungen att låna min toalett för att ta av sig långkalsongerna, det blir varmt när solen ligger rakt på balkongen (precis som jag vill ha det).
Det verkar ju bli hur bra som helst!
Från Buke? Tror inte det.Har inte förslag kommit tidigare om att skriva på 1177?
Vad tråkigt att dom inte kunde hjälpa den vägen.Från Buke? Tror inte det.
Oavsett har jag försökt kontakta flertalet (läs nästan alla i södra stockholm och stockholm och lite uppåt norr) gynekologmottagningar i hopp om att kunna boka digitalt men även de som uppger att de har möjlighet att boka digitalt svarar typ "Hej, du är välkommen att ringa xxx för att boka"
Nja för mig är det värre att svara än att ringa. Men nu har jag satt 20 larm på telefonen efter lunch om att jag ska ringa. Hoppas jag vågar ta mig hela vägen till att få prata med någonVad tråkigt att dom inte kunde hjälpa den vägen.
När jag skickade på 1177 för några år sen när jag ville ha råd kring preventivmedel fick jag en tid bokad den vägen .
Det går inte att skriva att du vill att dom ringer upp pga din telefonfobi? Vet att jag personligen har lättare att svara när någon ringer. Däremot åt andra hållet är det mycket värre.. Kanske inte fungerar för dig dock oavsett?
Från Buke? Tror inte det.
Oavsett har jag försökt kontakta flertalet (läs nästan alla i södra stockholm och stockholm och lite uppåt norr) gynekologmottagningar i hopp om att kunna boka digitalt men även de som uppger att de har möjlighet att boka digitalt svarar typ "Hej, du är välkommen att ringa xxx för att boka"
Hur menar du?Det verkar orimligt.