Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har sett klart första säsongen och gillade den, men sparar nu resten så att vi kan bingea ordentligt ifall vi vill när vi är ute och reserHur går det med Yellowstone?
På sätt och vis är blåsten bra. Snön och isen försvinner snabbare! Det var rätt mycket kvar igår kväll, men nu på morgonen är det helt barmark igen - skönt !Vaknade till ett par gånger inatt med; varför ska det blåsa så förbannat så fort det blir milt...Typ storm så som det drog i! Och så mellanlandade ungkatten på magen; inte jätteskönt han är ju lixom en korsning mellan maine coon,skogis och bondkatt- ingen liten katt direkt som dunsar i och gjorde dessutom om det när vi precis vaknat . Älsklingen har gett sig ut i skitvädret- verkar ju mer eller mindre konstant det jäkla regnandet, snart min tur med, eldar lite först .
Du vet att det är hästloppis på Jälla 15e april?Istället för att sova så shoppar jag. Lyckades hindra mig från att köpa bett till ponnyn. Men istället blev det en klänning från sellpy. Hoppas den passar.
Nu ska jag försöka sova innan jag handlar fler onödiga saker.
Jo absolut men den måste väl inte störa min sömn haha .På sätt och vis är blåsten bra. Snön och isen försvinner snabbare! Det var rätt mycket kvar igår kväll, men nu på morgonen är det helt barmark igen - skönt !
Rågflingorna är slut så morgonens gröt består av 3/4 delar havregryn och 1/4 grahamsmjöl. Mycket gott det också ! Med jordgubbssylt och mjölk.
Du vet att det är hästloppis på Jälla 15e april?
Vad är plus och minus?Vaknade till ett sms om stallplats. Så nu har jag grav beslutsångest.