Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har det regnat hela dagen!Alla skriver om snö idag men herregud vad det regnar och blåser här i Småland
Jag är i och för sig glad för det då jag avskyr snön som kommit sista tiden.
Vem behöver godis när det finns vinbladdolmar!?
Blev inget läkarbesök, jourVC var uppbokade. Nu gör andra örat ont så behöver verkligen ta mig iväg imorgon. Tydligen ska man ta antibiotika vid sprucken trumhinna i vuxen ålder. Har ett litet hopp om att ÖNH på jobbet ska ha en lucka åt mig så att jag slipper ta mig bort till VC.
Det vädret kom hit för någon timme sedan.Alla skriver om snö idag men herregud vad det regnar och blåser här i Småland
Jag är i och för sig glad för det då jag avskyr snön som kommit sista tiden.
Samma väder här. Ösregn, 5 plusgrader och rejäl byvind.Det vädret kom hit för någon timme sedan.
Läste "den ser dock inte riktigt ut som jag är van vid, SÅ jag bytte ut paprikan mot konserverad svamp och kabanoss på hjort" och tyckte att det var en väldigt märklig approachHar äntligen gjort klart grytan jag påbörjade igår (älg från 2017). Den ser dock inte riktigt ut som jag är van vid, då jag bytte ut paprikan mot (alldeles för mycket) konserverad svamp och kabanoss på hjort. Men det blir förhoppningsvis ändå gott. Man måste ju testa lite.
Hur går det med Yellowstone?Jag njuter av att göra ingenting (förutom att slösurfa på Buke då). Ska snart göra i ordning lite kvällsfika och bänka mig framför ett avsnitt av en av de tre serier jag/vi håller på med just nu.