Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det snöade här också igår och plogbilen var ute och ¨åkte.Nu har snöandet bytt till regn och jag undrar hur halt det kommer bli. 4wd och dubbdäck känns tryggt så jag borde inte få problem i morgon bitti
Det beror ju helt på säljarna? Sist så fyndade transportskydd, bett och ländtäcke till d-ponnyn. Jag kommer sälja blandade saker nu.Ja, men de har tyvärr aldrig sånt jag behöver. Bett stl 7,5 är för ovanligt. På Jälla är det mest schabrak och täcken.
Vad är det för stallplats då? Väg fördelar och nackdelar mot båda stallen?Vaknade till ett sms om stallplats. Så nu har jag grav beslutsångest.
Vad är plus och minus?
Min diab.sköterska gav mig ett råd som virriga jag haft nytta avJag blir tokig på mig själv ibland var säker på att jag hade en sensor kvar, men tydligen inte. Så nu sitter jag med en utgången sensor och har beställt en ny laddning som kommer om några dagar. Och naturligtvis inga mätstickor - vilket jag alltid lovar mig själv att jag ska beställa men aldrig gör det. Orkar inte med mitt strul.
För mig låter det som så rejäla minus att jag inte skulle offrat det för mindre utgifter.Plus är att det är mycket billigare än nuvarande ställe, men med uppvärmd sadelkammare. Minus är att jag förmodligen måste byta hovslagare och har inte längre ridavstånd till ridhus och terrängbana.
Jo det har jag med men man måste ända ha med mobilen för lägger man den för långt ifrån så skickas inte värdena till den så då hjälper det inte med smartwatchAvkomman har sin dexcom kopplad till sin smartwatch. Och sin parters smartwatch. Då finns värdet alltid på handloven
Lite saft i en flaska? Eller sådana där mer tetrapack med juice för att just slippa gå upp. För mig har det gjort massor + att jag inte vill tugga på något på nätterna lättare att drickaJo, jag kan välja mellan läsaren och mobilen, men föredrar läsaren eftersom det gör att jag kollar oftare. Problemet med att ha något sött vid sängen är att jag behöver något som går ner lätt när jag vaknar och mår illa. Sorbet/glasspinne är bra när jag bara behöver tugga i mig det.
PS. Om jag har något gott vid sängen som jag kan äta trots illamåendet så äter jag upp det vid icke sockerfall
Jag har satt lapp till mig själv. Beställ ny och lagt in i kalendern när jag måste beställa ny sändare.Min diab.sköterska gav mig ett råd som virriga jag haft nytta av
-Beställ nya sensorer när det är två kvar!
För mig låter det som så rejäla minus att jag inte skulle offrat det för mindre utgifter.
Du kommer att behöva köra till ridhus och terrängbana och jaga hovslagare.
Sånt kostar. Kanske mer än prisskillnaden?
Men om du nu inte kände dig riktigt nöjd med upplägget i och med att det inte stämde med allt enligt kontrakt kanske det är att föredra? Jag själv har ju inget ridavstånd till varken ridhus eller terrängbana så där är jag ju inte till nån hjälp men behöva byta hovis är såklart mindre kul!! Uppvärmd sadelkammare är skönt att ha tycker jag . Knepigt!Plus är att det är mycket billigare än nuvarande ställe, men med uppvärmd sadelkammare. Minus är att jag förmodligen måste byta hovslagare och har inte längre ridavstånd till ridhus och terrängbana.
För mig väger dock varm sadelkammare upp rejält. Jag mår både fysiskt och psykiskt dåligt av kyla. Sen måste jag inte ha ridhus och terrängbana, har aldrig haft det tidigare. Hovslagare kan min nuvarande säkert hjälpa mig med, men visst, det är ett bekymmer.
Men om du nu inte kände dig riktigt nöjd med upplägget i och med att det inte stämde med allt enligt kontrakt kanske det är att föredra? Jag själv har ju inget ridavstånd till varken ridhus eller terrängbana så där är jag ju inte till nån hjälp men behöva byta hovis är såklart mindre kul!! Uppvärmd sadelkammare är skönt att ha tycker jag . Knepigt!
Det nya låter som att det är en helt annan plats runt stan? Väg in resan också?Det är ju fler saker som är olika än de jag nämnt innan. Tex behöver jag inte mocka 18 kärror varje vecka på nya stället. I gengäld kan det vara knepigt med magert bete. Så det är liksom ingen av ställena som är perfekta, frågan är väl snarare vad jag är villig att kompromissa med och inte. Vilket på ett sätt är lite svårt, då jag bara sett de sämre aspekterna med nuvarande stall, kommer inte kunna testa att rida i ridhuset förrän tidigast om två veckor tex. Hade så himla gärna velat få det här stallerbjudandet till hösten istället, så jag hade hunnit uppleva positiva saker med stallet också.