Det kan vara en bra idé! Att jag köpte krossade tomater nu var enbart för att det var rejält extrapris på dem och jag tänkte att någon maträtt går alltid att slänga ihopPasserade tomater istället?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan vara en bra idé! Att jag köpte krossade tomater nu var enbart för att det var rejält extrapris på dem och jag tänkte att någon maträtt går alltid att slänga ihopPasserade tomater istället?
Ja visst, generellt använder vi mer tomatkross än passerade men i vissa maträtter har jag märkt passerade har klar fördel .Det kan vara en bra idé! Att jag köpte krossade tomater nu var enbart för att det var rejält extrapris på dem och jag tänkte att någon maträtt går alltid att slänga ihop
Just därför de små tetrapacken mer som inte behöver stå kylt och som snabbt kan inmundigas. Finns enkla 3-pack att köpaTyvärr, dricker inte saft eller juice så den skulle mögla. Hellre då en kexchoklad eller liknande. Men vem sjutton kan motstå en kexchoklad när man ligger i sängen och chillar och kollar på tv?
Om jag blir mer och mer lik min morfar ju äldre jag blir? Mjodå, kom just på mig själv med att mumla "no niin, no niin" för mig själv samtidigt som jag funderar på kexchoklad.
Tyvärr, dricker inte saft eller juice så den skulle mögla. Hellre då en kexchoklad eller liknande. Men vem sjutton kan motstå en kexchoklad när man ligger i sängen och chillar och kollar på tv?
Ptja, de flesta? Jag har godis-förvaring i mitt rum men inte är jag där och nallar för det.
sådana människor är konstiga. Hur kan man inte nalla????Ptja, de flesta? Jag har godis-förvaring i mitt rum men inte är jag där och nallar för det.
Sambon som inte är särskilt godisförtjust har lättare att inte nalla än jag men har istället svårare att låta bli chips och snacks som jag kan pilla bli .sådana människor är konstiga. Hur kan man inte nalla????
jag rafsar i mig allt!Sambon som inte är särskilt godisförtjust har lättare att inte nalla än jag men har istället svårare att låta bli chips och snacks som jag kan pilla bli .
Fantastiskt uttryck! Jag saknar det i svenskan.
Yey jag är inte värstjag rafsar i mig allt!
Fantastiskt uttryck! Jag saknar det i svenskan.