Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är vaken. Känner mig färdigsovd. Kommer bli en lång dag om jag inte somnar igen
Men så fina!Blåbäret jag gjorde för ett tag sedan har fått sällskap av en jordgubbe och ett hallon med avtagbart lock
Om man lyfter på hallonets lock så öppnas en liten "ficka" där man kan gömma något. Fickan är visserligen inte så stor, men jag gillar idéen och det skulle säkert gå att göra fickan lite större om man vill kunna få plats med något större
Visa bifogad fil 109443
Galonbyxor,sydväst,regnoverall,båt och flytpuffar till armarnaFunderar på vad jag behöver packa ska köra till Skåne för att fira nyår.
Galonbyxor,sydväst,regnoverall,båt och flytpuffar till armarna
Hjälp ska ha spontan bjudmiddag IKVÄLL, vad ska man laga? Måste inte vara superfancy, ingen fisk eller skaldjur
Skit! Glömde den... samt badanka?
Hjälp ska ha spontan bjudmiddag IKVÄLL, vad ska man laga? Måste inte vara superfancy, ingen fisk eller skaldjur
Jag har just vaknat eftersom en individ var vaken till 04 och roade sig med att hämta saker som han sen släppte i mitt huvud. Kreativiteten visste inga gränser. Leksaksmusen, disktrasa, en clementin, en blomma från buketten på köksbordet… det peakade när han kom med den lilla statyn av Queen Elizabeth.
Du ser, han hittade ÄNTLIGEN den perfekta presenten till dig!