Ja om du får besök och någon ser kattliket så!Katten har nu gått ut. Jag misstänker att någon kommer att vråla på bron snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja om du får besök och någon ser kattliket så!Katten har nu gått ut. Jag misstänker att någon kommer att vråla på bron snart
Ja om du får besök och någon ser kattliket så!
MehAutokorrekt var framme igen, katten är i allra högsta grad vid liv
Ena katten ligger på bänken i hallen där värmen från luft-luft pumpen blåser.. Själv har jag lite ljus tända tror det är första gången sedan katterna flyttade in jag har tänt levande ljus.Kan meddela att katten är inne och äter mat Jag misstänker att det blir kattongen vid elementet eller soffan i salongen sedan
När husse kommer hem är första frågan från honom till dem om de fått vara på uteplatsen. Nej de har inte varit inärheten av köket förutom äta. Det görsta de gör när han kommer hem är att sätta sig vid altandörren.Kan meddela att katten är inne och äter mat Jag misstänker att det blir kattongen vid elementet eller soffan i salongen sedan
Som kompisens Simon. När de fick besök ställde han sig på bakbenen och krafsade intensivt på skafferidörren. Oavsett om han fått mat nyss eller inte.När husse kommer hem är första frågan från honom till dem om de fått vara på uteplatsen. Nej de har inte varit inärheten av köket förutom äta. Det görsta de gör när han kommer hem är att sätta sig vid altandörren.
Ja är husse borta då ser inte jag skymten av odågorna mer än vid hyss.Som kompisens Simon. När de fick besök ställde han sig på bakbenen och krafsade intensivt på skafferidörren. Oavsett om han fått mat nyss eller inte.
Håller med dig. Vårt elnät verkar alltid "ligga efter". Det var ju först efter en rejäl stormen Gudrun som man äntligen fick för sig att gräva ner elkablar. Så "tack vare" den stormen har vi aldrig strömavbrott längre.... Lesson learned: Det krävs en kris eller katastrof för att något ska hända!Och ja, jag bränner el... jag tänker inte frysa ihop totalt. Sedan anser jag att det är en skam att Sverige som verkligen inte har brist på el inte säkrat upp systemet (både det fysiska och prissättningen). Vi bor i ett arktiskt land och det ska INTE vara en klassfråga om en har råd att vara varm eller ej! *end rant*
Bygger en hemsida som skoluppgift, vi skulle komma på ett företag och sälja en produkt. Generade bilder, text osv med AI. Yolo eller något.
Hoppas verkligen inte. En äkta målning är så mycket vackrare än AI skapade.Alltså detta med AI har ju verkligen exploderat! Fick precis frågan om min senaste målning är AI?!
Da fuck Det är old school oljemåleri.. kanske dör det ut nu?
Visa bifogad fil 107311