Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen i taxi på väg hem. Styrelsemöte om 46 minuter. 43 minuter kvar på resan, det blir tajt.

Surrealistisk dag, gallerian i närheten av tandläkaren var öppen men det var nästan helt dött. (Och Lego affären var stängd :rage:), de kollade fortfarande hälsokod fast nyheten är att de ska sluta med det i ”publicera plages”.

Åt en tidig middag och sen åkte jag till IKEA för någon sa att den var öppen igen. Det brukar vara helt packat där och jätte jobbigt att gå runt men nu var det kanske 10% av normal nivå så det var faktiskt skönt och inte stressigt att gå runt.

Fick tag på ljus, smått och gott till köket och mat 😀
 
När husse kommer hem är första frågan från honom till dem om de fått vara på uteplatsen. Nej de har inte varit inärheten av köket förutom äta. Det görsta de gör när han kommer hem är att sätta sig vid altandörren. 🙈
Som kompisens Simon. När de fick besök ställde han sig på bakbenen och krafsade intensivt på skafferidörren. Oavsett om han fått mat nyss eller inte. :rofl:
 
Och ja, jag bränner el... jag tänker inte frysa ihop totalt. Sedan anser jag att det är en skam att Sverige som verkligen inte har brist på el inte säkrat upp systemet (både det fysiska och prissättningen). Vi bor i ett arktiskt land och det ska INTE vara en klassfråga om en har råd att vara varm eller ej! *end rant*
Håller med dig. Vårt elnät verkar alltid "ligga efter". Det var ju först efter en rejäl stormen Gudrun som man äntligen fick för sig att gräva ner elkablar. Så "tack vare" den stormen har vi aldrig strömavbrott längre.... Lesson learned: Det krävs en kris eller katastrof för att något ska hända!
 
Bygger en hemsida som skoluppgift, vi skulle komma på ett företag och sälja en produkt. Generade bilder, text osv med AI. Yolo eller något. :laugh:
 

Bifogade filer

  • Skärmavbild 2022-12-07 kl. 09.46.35.webp
    Skärmavbild 2022-12-07 kl. 09.46.35.webp
    65,8 KB · Visningar: 86
Sitter på LIA. Gör roliga uppgifter men håller på att somna exakt HELA tiden.
Så dåligt har jag inte sovit heller?

Fattar icke. Okej om jag sysslat med saker jag tyckte var dötrista, men hallå.
Är det bara jag som är sämst på att jobba? Men jag vill ju? Suck suck.

Ska jobba hemma imorgon och fredag, ska bli väldigt intressant att se hur energinivåerna är då, i jämförelse!
Funderar på att göra en kopp varm choklad sålänge.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 170
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 658
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 012
Senast: grodan21
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
810
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp