Här är det styrelsen som bestämmer värmen och jag förstår att vi måste snåla på elen, men nu när det blev kallt ute blev det verkligen kallt inne!Nu är det vinter, 14 härliga grader inne vid uppstigning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är det styrelsen som bestämmer värmen och jag förstår att vi måste snåla på elen, men nu när det blev kallt ute blev det verkligen kallt inne!Nu är det vinter, 14 härliga grader inne vid uppstigning.
Här är det också ”styrelsen” som bestämt att kallt inne är bättre än att inte kunna betala sina räkningar. Är van vid att ha 13 grader när det är som kallast MED alla elelement på fullt blås så det här är lite tidigare när man inte kör något element alls. Lite spännande att se vad uppvakningstemperaturen blir vid riktig kyla.Här är det styrelsen som bestämmer värmen och jag förstår att vi måste snåla på elen, men nu när det blev kallt ute blev det verkligen kallt inne!
"Styrelsen" här hemma funderar på ett element vi har fått 70% ökningen av avgiften i år och tror inte att de vill öka den mer om de kan slippaHär är det också ”styrelsen” som bestämt att kallt inne är bättre än att inte kunna betala sina räkningar. Är van vid att ha 13 grader när det är som kallast MED alla elelement på fullt blås så det här är lite tidigare när man inte kör något element alls. Lite spännande att se vad uppvakningstemperaturen blir vid riktig kyla.
Den 70% ökningen är 1000 kronor, bor i sammfällighet. Samtidigt som styrelsen ökade avgiften med några hundra beslutade eu att vi ska börja betala moms, så bara där kom det en 25% ökning ..."Styrelsen" här hemma funderar på ett element vi har fått 70% ökningen av avgiften i år och tror inte att de vill öka den mer om de kan slippa
Ojoj ändåDen 70% ökningen är 1000 kronor, bor i sammfällighet. Samtidigt som styrelsen ökade avgiften med några hundra beslutade eu att vi ska börja betala moms, så bara där kom det en 25% ökning ...
borde gå ut och elda. Men har en varm pappis i knäet så jag är ganska varm ändå
Det här kom direkt efter allas inlägg om inomhustemperatur, så jag trodde först att det var det som avseddes. Var redo att sjösätta en stor räddningsaktion med destination Dalarna-14 här *skjut mig*
Det här kom direkt efter allas inlägg om inomhustemperatur, så jag trodde först att det var det som avseddes. Var redo att sjösätta en stor räddningsaktion med destination Dalarna
Jag har en sur katt som varit ute... men det var ju för KALLT! Dvs hon vrålade när hon kom inspringandes och ligger nu vid elementet i köket
Katten har nu flyttat sig till soffan i salongen