Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade just ur djup febersömn av att en blöt, liten hund kastade sig på mig överlycklig över att ha lyckats smita upp när husse glömde stänga grinden till trappen efter hundbad. Hon tyckte jag varit sjuk färdigt nu. 🙄☠️😅
 
Sitter av tid på jobbet. Typ.
Trodde dom skulle sluta vid 20 som det stod i kalendern så tog inte med någon matlåda. Men när dom kom så hade dom bokat till 21.
Blir ju extra hungrig när det luktar mat i hela huset också..:grin:

Men låter som dom börjar röra på sig så snart kanske jag kommer härifrån.:angel:
 
Du ska nog köra Cold turkey på allt smärtstillande. Biverkningarna på dom flesta är ju huvudvärk. Tror att din överdosering av Ipren som pågått rätt länge nu visar sitt fula tryne. Sök hjälp för huvudvärken och se om läkarna har något tips.

Problemet är att jag har genuin svår huvudvärk pga mina ögon. Svårt att avgöra vad som är vad. Hur som nu blir det inga smärtstillande och sedan ska jag se om jag mår lite bättre om några dagar. Det tar lite tid innan allt går ut pga funkig gen som gör att allt metaboliseras mycket långsamt.
 
Problemet är att jag har genuin svår huvudvärk pga mina ögon. Svårt att avgöra vad som är vad. Hur som nu blir det inga smärtstillande och sedan ska jag se om jag mår lite bättre om några dagar. Det tar lite tid innan allt går ut pga funkig gen som gör att allt metaboliseras mycket långsamt.
Just därför bör du få en ordination av läkare om vad du ska äta mot din huvudvärk och lägga av att överdosera mediciner på eget bevåg. Det hjälper inte mer det bara stjälper och ger skador på dom inre organen.
 
Har långtråkigt och är rastlös så leker med snapchat. Jag är verkligen inte fotogenisk :rofl:

318517939_10159380124531819_6449193613770036590_n.jpg


.
Har iallafall fått lite gjort idag. Rensat ut lite i skjulet, fått igång luftvärmepumpen, långpromenad med hundarna, klippt klorna på ena hunden, installerat appar på TV boxen och slagit in mammas julklapp.
Får vara nöjd med dagen
Nu är det läggdags blir en lång dag imorgon igen
 
Du vet om att magtarmproblem, illamående och kräkningar är en biverkning av Ipren? Har du sökt hjälp för dina kräkningar?

Men du har du fått behålla något idag? Snälla håll koll på ditt BS och ät och drick det du får behålla. Illamåendet beror inte på att du har fått ketoner i blodet?

BS är ok, men har inte ätit på ett dygn. Det drivs upp artificiellt av ginger ale.

Jo, jag vet, men det har inte varit förrän den sista månaden som det blivit så här och jag började kräkas igår. Ska träffa läkare den 16. Fan också.
 
BS är ok, men har inte ätit på ett dygn. Det drivs upp artificiellt av ginger ale.

Jo, jag vet, men det har inte varit förrän den sista månaden som det blivit så här och jag började kräkas igår. Ska träffa läkare den 16. Fan också.
Bra att du har läkartid. Men får du behålla någon föda eller dryck? Alltså det kan ju även vara virus, själv är jag hemma från jobb pga feber, yrsel och illamående så man vet aldrig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 167
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 651
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 005
Senast: grodan21
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
810
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp