Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick en vision av en vinröd sammetskostym.Funderar på vad jag ska ha på mig på jobbets julbord nästa vecka. Det verkar som att mina kollegor ska klä upp sig ordentligt. Så vill också vara lite finare än till vardags. Kanske klänning för en gångs skull?
Oooh! Jaa!Fick en vision av en vinröd sammetskostym.
Du ska nog köra Cold turkey på allt smärtstillande. Biverkningarna på dom flesta är ju huvudvärk. Tror att din överdosering av Ipren som pågått rätt länge nu visar sitt fula tryne. Sök hjälp för huvudvärken och se om läkarna har något tips.
Pga värktabletter eller är du magsjuk?Kräktes igen, tre gånger. Jag orkar bara inte det här.
Just därför bör du få en ordination av läkare om vad du ska äta mot din huvudvärk och lägga av att överdosera mediciner på eget bevåg. Det hjälper inte mer det bara stjälper och ger skador på dom inre organen.Problemet är att jag har genuin svår huvudvärk pga mina ögon. Svårt att avgöra vad som är vad. Hur som nu blir det inga smärtstillande och sedan ska jag se om jag mår lite bättre om några dagar. Det tar lite tid innan allt går ut pga funkig gen som gör att allt metaboliseras mycket långsamt.
Pga värktabletter eller är du magsjuk?
Om det är pga tabletter så kanske omeprazol hjälper.
Jag äter omeprazol. Det hjälpte lite först men inte numera.
Du vet om att magtarmproblem, illamående och kräkningar är en biverkning av Ipren? Har du sökt hjälp för dina kräkningar?
Men du har du fått behålla något idag? Snälla håll koll på ditt BS och ät och drick det du får behålla. Illamåendet beror inte på att du har fått ketoner i blodet?
Bra att du har läkartid. Men får du behålla någon föda eller dryck? Alltså det kan ju även vara virus, själv är jag hemma från jobb pga feber, yrsel och illamående så man vet aldrig.BS är ok, men har inte ätit på ett dygn. Det drivs upp artificiellt av ginger ale.
Jo, jag vet, men det har inte varit förrän den sista månaden som det blivit så här och jag började kräkas igår. Ska träffa läkare den 16. Fan också.