Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj vilken arbetsdag.Har precis ätit kvällsmat och ska strax borsta tänderna. Tänkte rulla håret också innan läggdags.
Imorgon är det åter till vardagen så jag ska jobba 7-19 följt av stallet.
Dottern är dock inte åter till vardagen förrän på tisdag. Hon har en kompis som sover över inatt så de lär säkert roa sig imorgon
Förhoppningsvis blir morgondagen bättre!Varning för gnälligt inlägg. Landat i vårt lilla hyrhus. Har varit en enormt stressig dag efter sömnbrist och med PMS i en blandning som jag inte stod pall för. Tappade fattningen till slut och mina stackars nära fick ta smällen.
Värst blev det för stackars stora killen som precis som jag är född med nerverna på utsidan. Det blir en ond cirkel där han pipandes springer runt som en osalig ande och är i vägen medan jag känner hur varje pip fräter på nerverna. Fattar ju att det är just då han behöver mitt lugn som mest, inte att jag skäller på honom
Så nu sitter jag och skäms med två bultande tummar. Den ena klämde jag i klädkammardörren och den andra bröt jag bak nageln på så det började blöda.
Exakt samma här! Inköp av blommor imorgon! Det var för en gångs skull lite svårt att slänga ut granen, för den var så himla fin!Plockat undan julen nu när barnen åkte till sin pappa. Blev väldigt tomt, men så insåg jag att jag kan ta ut jobbets julgåva på plantagen. Så det får jag inskaffa imorgon så jag kan köpa mer blommor
Det låter inte så bra för dig, hur ofta känner du att du inte vill dit? är det ofta, kan du byta isåfall?Måndag snart och tillbaka till jobbet. Spänningshuvudvärken tränger sig på mer och mer ju närmare kvällen kom. Vill verkligen inte dit.
Ligger iaf i sängen efter att ha pusslat lite. Kl ringer kl. 06.15 imorgon. Så är väl bäst att försöka sova..
Så ska det absolut inte vara ❤Måndag snart och tillbaka till jobbet. Spänningshuvudvärken tränger sig på mer och mer ju närmare kvällen kom. Vill verkligen inte dit.
Ligger iaf i sängen efter att ha pusslat lite. Kl ringer kl. 06.15 imorgon. Så är väl bäst att försöka sova..
Är det något speciellt just nu som gör att du inte vill till jobbet eller mår du ofta dåligt av jobbet? Om det är något tillfälligt så hoppas jag att det går bättre imorgon än vad du tror, är det något regelbundet elände så hoppas jag att du kan hitta ett annat jobb.Måndag snart och tillbaka till jobbet. Spänningshuvudvärken tränger sig på mer och mer ju närmare kvällen kom. Vill verkligen inte dit.
Tack det tror jag!Förhoppningsvis blir morgondagen bättre!
Det låter inte så bra för dig, hur ofta känner du att du inte vill dit? är det ofta, kan du byta isåfall?
Så ska det absolut inte vara ❤
Är det något speciellt just nu som gör att du inte vill till jobbet eller mår du ofta dåligt av jobbet? Om det är något tillfälligt så hoppas jag att det går bättre imorgon än vad du tror, är det något regelbundet elände så hoppas jag att du kan hitta ett annat jobb.
Börja med att fixa till din linkedin och cv, sen när du kan så sätt upp i linkedin att du söker jobb. Det är en bra start och beroende på jobb och eller utbildning så kommer det att kontakta dig.Det går i perioder. Men brukar väl kännas bättre när jag väl är på plats. Har lite annat i att tänka över i huvudet också så då brukar frustrationen över jobbet komma fram extra mycket .
Speciellt nu som jag ska tillbaka efter att jag har varit ledig i över 2 veckor och kunnat göra/jobba som jag själv vill, utan att behöva tänka på hur denna arbetsplats ska säga om mitt andra jobb.
Men jag har börjat sondera alternativ till annat jobb då jag känner att det blir oftare och oftare som jag inte vill dit. Så mentalt är processen redan igång för att gå vidare och hitta något annat. Ska bara hitta en lösning så jag inte säger upp mig från fast tjänst utan att ha någon som helst garanterad inkomst...