Känner du ngn som startar?Kollar på skidskytte men ska strax byta till travet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner du ngn som startar?Kollar på skidskytte men ska strax byta till travet.
Nej.Känner du ngn som startar?
Hänger i soffan med barnet. Ska hämta ved. När som helst.
Har du kollat det färdigskurna sortimentet? Jag har ofta köpt en sån förpackning om jag ska köpa fika till ett möte med max 10 deltagare. Blir inget spill heller eftersom de inte har kanter-Jag äter sällan ost och bröd men nu blev jag sugen efter att ha läst brödtråden. Så nu blev det macka med ost till frukost.
Men stör mig fortfarande att den mesta osten bara fanns i stora storlekar att köpa. Så trist att mat fortfarande inte anpassas efter singelhushåll också.
Är e säkra på att et är just du som låter?Har pratat med en annan granne som bor i samma byggnad och de säger samma sak - de hör inte grannarna alls så låter väldigt märkligt att mina grannar klagar när ljudnivån inte ens är hög.
Tydligen är de gamla, men jag är inte gammal så jag måste få ha ett liv jag med!
Ingen aning men nu har de klagat till min hyresvärd så jag är rätt förbannad på dem. De hade liksom kunnat komma upp och sagt något så hade det varit avhjälpt snabbare och jag hade vetat om problemet.Är e säkra på att et är just du som låter?
Ljud kan transporteras udda vägar.
Det kan vara en annan trappuppgång eller något som färdats längs ventilation.
Gå det att få fram VAD som hörs? Musik? Höga röster? Buller?
Man kan kolla redan nu på play. Farmen alltsåSå trött
Inte ett dugg redo för jobb imorgon
Men det brukar ge sig när man kommer dit.
Ikväll börjar Farmen med