Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
20230108_093429.webp
Hängde med ponnisarna imorse, hem kring lunchtid oxh har mest planerat möhippa sen dess - massa jobb att vara brudtärna!
 
Lila mys Enbär är bäst! :love::love::love::love:

Håller på och tränar katterna att använda toan för att kissa och bajsa och hon bajsade precis i träningslådan! Får hoppas att Rönnbär hakar på. Någon av dem hade bajsat i tvättmaskinen igår så jag höll på att ge upp :meh:

Jag har haft tva katter som gick pa toa ... en till och med spolade (fast han gillade att spola och gjorde det lite randomly flera ganger om dagen). Flera katter jag haft har ocksa valt att kissa i badkaret, precis over avloppet, (mycket enklare att stada an ladan) och jag har haft utekatter som aldrig anvant ladan som fanns innomhus utan gick ut for att gora sina behov och kom genast in igen. En skrek dessutom huvudet av sig om man stangde dorren. Hon ville INTE vara ute ensam. Med 35+*C och AC;n holl pa att jobba ihjal sig.

Jag kan dock se hur tvattmaskinen kan tyckas vara "same, same, but different", sarskilt om den ar top matad. Det kan ju vara sista steget till att inse att det bara ar toan man kan bajsa pa.
 
Sitter I soffan och försöker pilla I mig mat.
Har glömt av att äta idag + varit igång hela dagen. Ridit, gått långpromenad med hundarna röjt undan och kört bort sista veden. Lite över 20 000 steg så måste verkligen äta.
Känner mig bara så tom och irriterad. Irritationen kommer av att jag inte ätit det vet jag.
Hundarna är iallafall väldigt nöjda över alla aktiviteter idag
20230108_175901.webp
 
:yuck:
men alså!
förlåt alla tjejer här på forumet,
jag trodde jag visste hur jobbiga killar var mot er.
JAG HADE FEL!
en kille ringer och vill ha min hjälp!
ok, han vill att jag ska prata med min sons ex för att övertyga henne att göra slut med tjejen som hon är med nu.
Frågar honom vad han tror att det kommer resultera i?
Han vill bara ha henne tillbaka!
Jag frågade om det inte är bättre om han går vidare till i livet.
De var ju ett par såååååå länge! försöker förklara att det betyder inget efter de har gått vidare. råde honom att gå vidare.
han insisterar att jag ska hjälpa honom att vinna tillbaka henne. och jag som inte bara slänger på luren (som jag borde) försöker tala honom till rätta. men men efter tag sa jag bara att han inte var beredd på att lyssna så kommer han inte må bättre eller göra mig medgörlig. Avslutade med att om hon väljer att gå vidare så ska du också göra det! även om det gör ont och du inte vill. man jag tror inte han fattade.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 787
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 699
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 944
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp