Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i sängen med morgongosiga hundar 😍 Funderar på hur jag ska lägga upp dagen för att hinna med allt på ett smidigt sätt innan släktkalaset vid två.
Hade velat åka och släppa hundarna redan nu, men de har inte fått frukost än så det får nog bli lite annat först…
Sköt upp frukosten för oss alla tre och åkte ner till havet. Nu har jag två mycket nöjda hundar 😍
Känns som att det ger bättre förutsättningar för Sparven med släktmiddag med 👍
 
Trodde klockan inte alls var så mycket. Tittade på fitbiten och då var den bara lite efter 8 men är ju 11redan.😅

Den stora frågan är då när lan jag mig inatt för då kollade jag också på klockan och inte telefonen. Förklarar varför jag är extra trött idag.

Jaja. Är väl dags att masa mig upp och äta frukost.
 
Jag äter sällan ost och bröd men nu blev jag sugen efter att ha läst brödtråden. Så nu blev det macka med ost till frukost.
Men stör mig fortfarande att den mesta osten bara fanns i stora storlekar att köpa. Så trist att mat fortfarande inte anpassas efter singelhushåll också.

Jag köper alltid ost i storförpackning när det är bra pris pga storkonsument. Jag delar den i lämpliga bitar och vakuumförpackar dem, hårdost håller LÅNGT efter bäst-före (den blir bara godare).
 
Är sjuk (hur mycket snor kan man ens producera?! :meh:), dricker kaffe, kollar på tour de ski och försöker motivera mig att sticka klart min Monday Sweater.
 

Bifogade filer

  • IMG_20230108_111745.webp
    IMG_20230108_111745.webp
    85 KB · Visningar: 23
Äter gröt :d sen ska jag vila lite på maten med en kopp kaffe innan det är dags sätta igång. Ska städa ur kylskåpet och dammsuga. Så skönt att börja få ordning på både hemmet och rutiner igen, nu efter alla ledigheter!
Håller med, så himla skönt med sitt vardagsliv igen tycker jag!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 791
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 699
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 944
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp