Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill du veta hur det ser ut när en dobbis kommer åt det fatet? Ja hundvarianten dåIdag gick en av Whippishens största drömmar i uppfyllelse när han blev lämnad ensam med en trave pannkakor. Ett misstag enligt mig, enligt honom var det ödesbestämt. Vi kom hem från världens blötaste, lerigaste promenad och jag tyckte det vore bäst att torka av hundarna i trapphuset. Sena hade vi blivit och vi var trötta och hungriga allihop.
Började med Whippishen och skickade in honom i en i övrigt obefolkad lägenhet när han var klar. Tänkte inte ett ögonblick på att jag ställt en tallrik pannkakor på diskbänken och fortsatte med stora killen (under viss protest). Hörde lite dunsar från lägenheten men tyckte att jag ju ställt hundarnas frysta mat att tina i säkerhet, så det var nog lugnt, och hade fullt upp med att övertyga fluffiga herrn om att låta mig avlägsna sju sorters lera ur fluffet.
Väl klara öppnar vi dörren och möts av en Whippish med den här kroppshållningen dvs. något jättekul har hänt.
Om ni nånsin undrat hur långt en Whippish når över diskbänkskanten är svaret såhär långt (Ej i bild pga. uppätna är två hoprullade pannkakor som låg ovanpå.):
Visa bifogad fil 110048
Jaja, skyll på hunden du baraVill di veta hur det ser ut när en dobbis kommer åt det fatet? Ja hundvarianten då
Gissar att det inte blir mycket kvar att visa? Smart att förstöra bevismaterialet.Vill du veta hur det ser ut när en dobbis kommer åt det fatet? Ja hundvarianten då
Ja det ser iofs inte mycket bättre ut när jag varit framme beroende på hur många som ligger på fatet.Jaja, skyll på hunden du bara
Åh! Sälj till mig!
Påminner: Han är ett ex av en anledning.Trött och lite mixade känslor.
Gick hem från mitt ex fast han ville att jag skulle stanna. (Vi bor väldigt nära).
Ville att han skulle tänka med hjärtat...
Är lite trött och låg och känner mig kass på allt.
När våra hästar hörde motorsågen vintertid sprang de till staketet och spanade. Att få en rejäl asp var fest.Aha
Jag och hästarna gör vårt bäst för att äta/elda upp det
Hästarna kvistar och barkar så nästa vinter blir det ved
Har några jätteaspar här runt omkring men det är verkligen uppskattat av hästarna så jag ser det som foder
Tillägg idag stod de och skrapade i snön efter gräs och nej de är inte svältfödda en asp eller två gör att de roar sig med det istället