Nu har i alla fall "leksaks marodoren" varit i farten igen. Jag ser till att han plockar upp alla leksaker, utom en, fore "bed time" da vi alla sover i sovrummet som normalt har dorren stangd da fonstret ar oppet for bade frisk luft och kyligare sovplats. Bada hundarna talar om nar de vill ga isang, Diva Rottweiler gnaller lite tyst och skrapar hardare och hardare pa dorren tills jag kommer och slapper in henne. Tater Tot Malle vandar fram och tillbaka framfor dorren med en leksak i munnen, som ger ett ihaligt ljud, medan han hogljutt gnaller vilket overgar till ganska tysta, dova, ihaliga, skall om jag ignorerar honom.
De gar bada ut pa baksidan av huset for sig sjalva pa morgonen medan jag fortfarande sitter har. Efter att Tate kommer in tar det nagra fa minuter innan han har dekorerat huset sa det ser "trevligt" ut for honom.
Presis som aldste sonen gjorde varje gang han kom till Mormor, och om vi plockade upp skyndade han sig att lagga ut leksaker randomly over hela koks golvet, tog ett par steg tillbaka och inspekterade innan han utbrast, "Sa dar, nu ser det trevligt ut"
De gar bada ut pa baksidan av huset for sig sjalva pa morgonen medan jag fortfarande sitter har. Efter att Tate kommer in tar det nagra fa minuter innan han har dekorerat huset sa det ser "trevligt" ut for honom.
Presis som aldste sonen gjorde varje gang han kom till Mormor, och om vi plockade upp skyndade han sig att lagga ut leksaker randomly over hela koks golvet, tog ett par steg tillbaka och inspekterade innan han utbrast, "Sa dar, nu ser det trevligt ut"