Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det gick nog för bra :meh:

Screenshot_20230107_154007_Messages.webp
 
Har läst ett korsord. Eller nåja, behövde bara lösa en del för att lista ut en mening. Har mailat in svaret. Aldrig vunnit på det korsordet men det är så enkelt att jag löser det rätt fort. Så lika bra att skicka in.
 
Jag landade i soffan efter morgonfodring, dressyrpass, stalljobb, snack med diverse stallmänniskor och sen dusch & lunch när jag kom hem. Och nu... Nu verkar det som att jag liksom inte riktigt kan ta mig upp härifrån. Huvudet värker och jag känner mig lite allmänt sliten och vissen, men jag undrar om det inte bara är kroppen som luras och jag som behöver ta mig i kragen lite. Ska testa att ta en power nap på 20 minuter och hoppas att det hjälper!
 
Surar för att min plan för dagen inte gick i lås. Ville flyga runt i snön på gärdet med min lilla bruna men han hade lyckats trampa av sig en sko. Nu kommer det ner nått regnliknande och är plusgrader så snön lär försvinna :(
Får väl trösta mig med att snön jag inte skottade bort kommer töa bort.
 
Jag satt precis och svor åt det. Nu nollgradigt ute, ikväll börjar det regna och så ska det fortsätta i några dagar typ... Jättekul. Och så har de (såklart) sandat överallt ute, så jag ser fram emot att få in leriga, smutsiga hundar hemma efter bara en kort rastningsrunda. Är iaf glad åt att de har kort päls. Men alltså, jag hade gärna haft kvar snön någon vecka åtminstone...
Verkligen, mutter!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 805
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 699
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 945
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp