Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom igen när du fyllt ett par lador :cool:

Har ingen lada. Men… tex rimligt antal hårsnoddar från Marc Jacobs? 😅

1886DB51-7E20-44EB-A404-A301F7D108C9.jpeg
 
Härligt. Jag fick en snilleblixt i stallet idag. Har saknat förvaring där länge. Det finns inte speciellt mycket plats. Jag gick in i förrådet och stod där och glodde en stund. Fick ögonen på en skohylla i metall. Den blev PERFEKT upp-och-ner på väggen i stallet :) . Nu kan jag lägga saker på hyllplanen, samt hänga annat över "fötterna" (eftersom den hänger upp-och-ner). Finns inget bättre än när man kan återbruka en pryl, tycker jag :) !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 805
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 699
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 945
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp