Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stackars personalen!
Sist jag gjorde mr var på nationaldagen, men inte riktigt lika absurd tid som din.
Hoppas undersökningen ger användbar info.
Visa bifogad fil 109990
Nu börjar semmeltiderna snart och frustrationen kring de absurda nya semmelsorterna. Jag har redan blivit uppretad av lussekattsemlan som drabbade mig i december.
#hardcore traditionalist
Enda godtagbara anledningen att inte ha mandelmassa i semlan är allergi. Basta!
Tänkte samma sak men var orolig att alla skulle se mig som supermakaber om jag skrev det (och jag vill ha tillbaka vår gula "grin" gubbe vägrar använda den äckelgröna)Vilka kvarlevor?
Har funderat på det med men ser bättre ut för omgivningen om jag planerat…Vilka kvarlevor?
Tror dock man hade varit äckelgrön vid det tillfälletTänkte samma sak men var orolig att alla skulle se mig som supermakaber om jag skrev det (och jag vill ha tillbaka vår gula "grin" gubbe vägrar använda den äckelgröna)
Nu vill jag äta tacos…Visa bifogad fil 109990
Nu börjar semmeltiderna snart och frustrationen kring de absurda nya semmelsorterna. Jag har redan blivit uppretad av lussekattsemlan som drabbade mig i december.
#hardcore traditionalist
Sovit så jäkla dåligt ett tag.
Stress över att jobbet börjar på måndag igen
Hujeda mig..
Läser rubrik på SVT om vedtransaktioner.
Visa bifogad fil 109993
Och det man undrar mest får man inte svar på. Hur surt var det egentligen, var det 50% eller började det ändå närma sig kring 25%?